Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 18:12)
wa uberpros ,
we vragen geen newbs met hoto 31 maras 22 enz
we zijn geen uberpros ...we zijn gwn redelijk goed ...
hahaha geef mij een char met hoto 32 en mara 22 en rest van je "goede shit" maar dan in mindere versie en ik zal je eens laten zien dat die 8 res geen kont uitmaakt jij LUTSER