d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Hier Mensen Die Een Clan Zoeken? > Yoyo
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 07:59am
Quote (WemyNM @ Thu, 10 Jul 2008, 15:58)
Hoe rijk?

En hoe voelt het om rijk te zijn in een videospelletje?


nie beginnen lullen e kerel wink.gif
kan ik nix aan doen dat je nix hebt é wink.gif
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 10 2008 08:00am
oke oke.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 10 2008 08:01am
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 15:59)
nie beginnen lullen e kerel wink.gif
kan ik nix aan doen dat je nix hebt é wink.gif


Waarom antwoord je niet op mijn vraag?
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 08:05am
Quote (WemyNM @ Thu, 10 Jul 2008, 16:01)
Waarom antwoord je niet op mijn vraag?


ik heb genoeg op diablo
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jul 10 2008 08:05am
Quote (WemyNM @ Thu, 10 Jul 2008, 16:01)
Waarom antwoord je niet op mijn vraag?


Rijk is relatief, misschien snapt hij dat niet?

Misschien kom ik wel een keertje kijken in jullie pubs @ 1,6 je herkent me aan de naam JWT/Looney.
EDIT: als je IP's geeft...

Mart

This post was edited by Baklap on Jul 10 2008 08:06am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 10 2008 08:08am
Ik voelde me altijd heel rijk. Al was het alleen maar om de pokémonnamen.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 08:10am
Quote (Baklap @ Thu, 10 Jul 2008, 16:05)
Rijk is relatief, misschien snapt hij dat niet?

Misschien kom ik wel een keertje kijken in jullie pubs @ 1,6 je herkent me aan de naam JWT/Looney.
EDIT: als je IP's geeft...

Mart


ga naar www.bright-online.nl daar sta alles wat je moe weten
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 10 2008 08:10am
Herkenbaar.

Der-Stuermer en Sataniker-Toad zijn de grootste rijkdommen die ik ooit in dit spelletje gehad heb, me dunkt.
Oja, en het gezien hebben van de Gargoyle's Trident.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 08:13am
Quote (WemyNM @ Thu, 10 Jul 2008, 16:10)
Herkenbaar.

Der-Stuermer en Sataniker-Toad zijn de grootste rijkdommen die ik ooit in dit spelletje gehad heb, me dunkt.
Oja, en het gezien hebben van de Gargoyle's Trident.


Oo
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 08:15am
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 13:58)
hallo,

Bright was oorsprongkelijk een clan van cs 1.6 maar we zijn een multi clan geworden
en nog nie zo lang hebben we een een team samegesteld op d2
en omdat we nog zo nieuwe clan zijn zoeken we nog wat members , we zijn nu nog met weinig maar we zijn wel goed
we hebben dure chars en redelijk goede pvp skills,de mensen die intresse hebben voor onze team mogen mij gerust een pmmeke sturen

we hebben ventrilo server , site , en de mensen die nog is graag csen , we hebben 4 servers op cs 1.6 ook 1 gesponserd 3 zelf betaald

hopelijk komen er rap wat members bij en als je ons wil testen in pvp pm me gerust


groeten Bright-Team wink.gif


komaan mensen we hebben nog members nodig

This post was edited by blacklist on Jul 10 2008 08:16am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll