d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heej Arjo, Rij Jij Je Porche Ff In De Prak Dan > True Story:
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 10 2008 02:30am
remy is echt zo stoer met zen gekanker de heletijd drool.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 10 2008 03:02am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jul 2008, 10:30)
remy is echt zo stoer met zen gekanker de heletijd  drool.gif


Zéker!
Jij hebt niet toevallig een familielid, dat is overleden aan kanker (je zus?) en aan wie je op deze manier voortdurend herinnerd wordt?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jul 10 2008 03:45am
Quote (Hellskin @ Mon, 7 Jul 2008, 21:09)
Arjo, ookwel bekend als Pyf_secret (een d2jsper ja) kwam afgelopen vrijdag naar mij toe.

vooral om z'n pas aangeschafte porche 944 te showen. Hij had em net 3 weekjes en hij kwam helemaal vanuit barneveld naar rotterdam.
ik moet zeggen dat die porche er echt piekfijn uitzag, een super mooie wagen. (toen nogwel)

we zijn dus natuurlijk een stukkie gaan toeren en na wat zwarte rubbersporen achter gelaten te hebben in mijn straat zetten we koers richting snelweg.
Eenmaal de snelweg een paar keer op en neer geraced te hebben besloten we maar terug tegaan om even bij de plaatselijke surinamer een broodje te halen.
dus wij de snelweg af om vervolgens in de tegengestelde richting terug naar mijn huis te rijden. we waren de snelweg nog niet af of arjo wist zijn porche tegen een van rechts komende auto aan te boren. voor dat we wisten wat er nou eigenlijk gebeurd was stonden we al in tegengestelde richting op het wegdek (met de auto's die tegemoet reden)

daar zat je dan, in die piekfijne porche die je net 3 weken daarvoor had aangeschaft. alleen zo piekfijn was hij niet. de voorkant zat flink in elkaar.

ik vroeg hem: je bent tochwel verzekerd he? arjo antwoorde: Alleen WA.... wallbash.gif



maaruh arjo, het blijft een kicke bak wink.gif


Dat suck's voor hem sad.gif
Member
Posts: 2,941
Joined: Jan 5 2007
Gold: 9,420.00
Jul 10 2008 05:47am
Altijd blijven opletten. En vooral voor Rechts. Want er zijn gewoon mensen die Niet kijken en meteen oversteken.

Maar toch sneu voor hem. Je nieuwe auto kapot rijden is nooit leuk.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 10 2008 07:41am
Quote (WemyNM @ Wed, 9 Jul 2008, 12:00)
Nee, niet echt.
Mijn ervaring met de deutsche Autobahn is verdomd goed. Binnen nu en tien jaar verwacht ik overigens ook een snelheidslimiet in Duitsland.
Snelheden hoger dan 220 heb ik echter nog nooit gehaald, omdat de ruimte er niet is om het te halen, altijd wel een aap is die graag iemand in wil halen met 120 of eender welke andere omstandigheid.

edit:
Tenzij je het natuurlijk hebt over 3:30 van eerste op tweede kerstdag. Dan mag het geen probleem zijn.


Jij en de deutsche Autobahn zitten ook echt op één lijn, heb ik het gevoel.

Rare zin. Kankerraar.
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jul 10 2008 11:00am
verzeker altijd all-risk
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jul 10 2008 12:36pm
Quote (Zompy @ Thu, 10 Jul 2008, 11:45)
Dat suck's voor hem sad.gif


z'ou je de'nken?'
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 10 2008 01:18pm
Quote (WemyNM @ Thu, 10 Jul 2008, 11:02)
Zéker!
Jij hebt niet toevallig een familielid, dat is overleden aan kanker (je zus?) en aan wie je op deze manier voortdurend herinnerd wordt?


nee en als het zo was zou ik het je nog niet vertellen.

tgaat je namelijk geen ene bal aan

iemand die konstant het woord "kanker" gebruikt, vind ik maar een sukkel"tje"
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 10 2008 01:46pm
Quote (WemyNM @ Thu, 10 Jul 2008, 10:02)
Zéker!
Jij hebt niet toevallig een familielid, dat is overleden aan kanker (je zus?) en aan wie je op deze manier voortdurend herinnerd wordt?


je zit niet eens in de buurt.. maar als er een familielid overleden is aan kanker of een naaste.. zou ik het dan erg vinden als mensen er mee schelden? neuh, dan zou ik er wel iets van zeggen..
en weetje wat je bent best stoer iemand kutten met zn zus, en een beetje met kanker schelden... maar wat stel je nu helemaal voor jonge ..

This post was edited by CpTJenJen on Jul 10 2008 01:50pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 10 2008 04:00pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jul 2008, 21:18)
nee en als het zo was zou ik het je nog niet vertellen.

tgaat je namelijk geen ene bal aan

iemand die konstant het woord "kanker" gebruikt, vind ik maar een sukkel"tje"


Quote (CpTJenJen @ Thu, 10 Jul 2008, 21:46)
je zit niet eens in de buurt.. maar als er een familielid overleden is aan kanker of een naaste.. zou ik het dan erg vinden als mensen er mee schelden? neuh, dan zou ik er wel iets van zeggen..
en weetje wat je bent best stoer iemand kutten met zn zus, en een beetje met kanker schelden... maar wat stel je nu helemaal voor jonge ..


Jullie moeders!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll