"WICH DOCTER is de koelste char die er is "
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
"NEE IK VINT DE BARBERIAN LEUKER"
"Zullen we nu gaan djumpen?", "Dat mag niet van mijn moeder ik ben nog maar 11, en daar wort je AGRESIEF van!"
"EI WAND FT FOR MEI EITAMS, EI EM BEZTEZT DUTCH PRO DUELLER,... VEER MI"
Quote (muizenscheet @ Sat, Jul 5 2008, 04:46pm)
hij is gewoon niet al te slim.
OF
1. hij kan niet lezen
2. hij is er te lam voor
3. hij is de eerste allochtone jumper
4. hij is te jong voor engels
5. hij typt gewoon ekspress verkeert zodat hei reactyons krijgd xD!
6. Dit is het nieuwe nederlands dat heeft hij geleert van zijn leraar, die zojuist "the beztezt teacher aword heeft gewonnen"
This post was edited by Yoghurt. on Jul 5 2008 03:50pm