d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Welk Is De Coolste Char Op Diablo Iii > Zeg Het Me!
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jul 5 2008 10:00am
Ik w8 tot er andere char's zijn gereiveled
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 5 2008 10:46am
Quote (Zompy @ Sat, 5 Jul 2008, 18:00)
Ik w8 tot er andere char's zijn gereiveled


Ok, aai je ondertussen je hond wel? Niet vergeten he!
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jul 5 2008 03:44pm
"WICH DOCTER is de koelste char die er is "


LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL


"NEE IK VINT DE BARBERIAN LEUKER"

"Zullen we nu gaan djumpen?", "Dat mag niet van mijn moeder ik ben nog maar 11, en daar wort je AGRESIEF van!"

"EI WAND FT FOR MEI EITAMS, EI EM BEZTEZT DUTCH PRO DUELLER,... VEER MI"
Quote (muizenscheet @ Sat, Jul 5 2008, 04:46pm)

hij is gewoon niet al te slim.

OF
1. hij kan niet lezen
2. hij is er te lam voor
3. hij is de eerste allochtone jumper
4. hij is te jong voor engels
5. hij typt gewoon ekspress verkeert zodat hei reactyons krijgd xD!
6. Dit is het nieuwe nederlands dat heeft hij geleert van zijn leraar, die zojuist "the beztezt teacher aword heeft gewonnen"


This post was edited by Yoghurt. on Jul 5 2008 03:50pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 5 2008 04:07pm
Quote (Yoghurt. @ Sat, 5 Jul 2008, 23:44)
"WICH DOCTER is de koelste char die er is "


LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL


"NEE IK VINT DE BARBERIAN LEUKER"

"Zullen we nu gaan djumpen?", "Dat mag niet van mijn moeder ik ben nog maar 11, en daar wort je AGRESIEF van!"

"EI WAND FT FOR MEI EITAMS, EI EM BEZTEZT DUTCH PRO DUELLER,... VEER MI"

OF
1. hij kan niet lezen
2. hij is er te lam voor
3. hij is de eerste allochtone jumper
4. hij is te jong voor engels
5. hij typt gewoon ekspress verkeert zodat hei reactyons krijgd xD!
6. Dit is het nieuwe nederlands dat heeft hij geleert van zijn leraar, die zojuist "the beztezt teacher aword heeft gewonnen"

Helaas heb je niet door dat je net zo kansloos bent als de jumpende topicmaker.
Banned
Posts: 53
Joined: Jul 5 2008
Gold: 0.00
Jul 5 2008 04:14pm
Quote (NL-JOERI @ Sat, Jul 5 2008, 01:49am)
Gewoon een random quote van Jump_style,

spreekt voor zich dacht ik zo.


naice fg mate
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 5 2008 04:33pm
ach van de chars die bekend zijn vind ik witch doctor nog de het leukste eruitzien in de gameplay video.

hijs iig gewoon de necro van d3 denk ik-.-
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jul 6 2008 04:45am
Quote (NL-JOERI @ Sat, 5 Jul 2008, 02:49)
Gewoon een random quote van Jump_style,

spreekt voor zich dacht ik zo.


Als ik me niet vergis werd jouw signature jarenlang opgesierd met de tekst "We CheAr Us AcCoUntS" en typte je tot voor kort OngEvEeR Zo.
Het spreekt dus voor zich dat jij vrij weinig recht van spreken hebt m.b.t. correct taalgebruikt.
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Jul 6 2008 05:08am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 6 Jul 2008, 12:45)
Als ik me niet vergis werd jouw signature jarenlang opgesierd met de tekst "We CheAr Us AcCoUntS" en typte je tot voor kort OngEvEeR Zo.
Het spreekt dus voor zich dat jij vrij weinig recht van spreken hebt m.b.t. correct taalgebruikt.


Dan weet jij meer dan ik...

Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jul 6 2008 05:39am
Quote (NL-JOERI @ Sun, 6 Jul 2008, 12:08)
Dan weet jij meer dan ik...


Niet iets wat ik nog niet wist
Member
Posts: 11,552
Joined: Sep 23 2007
Gold: 1,903.50
Jul 6 2008 06:12am
Quote (sK_Kabouter @ Fri, 4 Jul 2008, 17:43)
En hij houdt van Jumpstyle.... Het stereotype bevestigt zichzelf.


yep..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll