Quote (MilkAndCookies @ Sat, 28 Jun 2008, 13:11)
Ja, helemaal niet dus.
Diablo2 met verbeterde graphics. AI is nog steeds foktop laag (na het zien van de screenshots).
Hiephoi, d2 revisited.
Ach als ze d2 een beetje opleuken, de frustrerende onderdelen eruit halen en het spel uitbreiden ben ik ook al tevreden. Never change a winning team!
edit: Kanni, het zou GEEN maandelijks betaalsysteem bevatten.
This post was edited by sK_Kabouter on Jun 28 2008 11:12am