d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo 3 Is Aangekondigd > Inside De Site
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 28 2008 08:51am
Quote (JWT @ Sat, 28 Jun 2008, 13:00)


Ziet er trouwens wel langzaam uit. tongue.gif De snelheid van Diablo II zit er niet in volgens mij.


zoals alle nieuwe spellen.. makers snappen gewoon niet dat speelbaarheid belangrijker is dan graphics :S
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jun 28 2008 09:12am
Quote (cranium-sf @ Sat, Jun 28 2008, 11:34am)
vind het niet echt op wow lijkend
op wow is er geen kans dat je een baas groter dan jezelf aleen aankunt , dit maakt diablo in mijn ogen beter dan wow


wel .. voor mij is dit juist omgekeerd... diablo 2 PVM is zooo saai geworden door het feit dat 1 char het ganse spel solo kan uitspele...
in spellen zoals GW / wow (weet ik niet echt, maar dat laat je toch blijken) is het PVM gedeelte nog steeds uitdagend doordat je voor missies een ganse (meestal goeie) party moet hebben om de missie / baas te doen

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 28 2008 09:36am
Quote (JWT @ Sat, Jun 28 2008, 12:51pm)
Denk dat de PvP kut wordt.


ik niet
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 28 2008 09:38am
Werkt het nog met een games systeem of is het een grote map zoals wow?
Zou wel jammer zijn.
Member
Posts: 1,420
Joined: Feb 4 2007
Gold: 350.00
Jun 28 2008 09:58am
Quote (JurK. @ Sat, Jun 28 2008, 02:51pm)
zoals alle nieuwe spellen.. makers snappen gewoon niet dat speelbaarheid belangrijker is dan graphics :S


zo was diablo 1 ook en d2 zonder enigma ook
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 28 2008 11:01am
Quote (Duncan99 @ Sat, 28 Jun 2008, 16:58)
zo was diablo 1 ook en d2 zonder enigma ook


erhm? dus lod ook tot 1.10? ik kan best zonder eni d2 spelen hoor..
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 28 2008 11:04am
Ik gok dat het weer in zo'n maandelijks betaalsysteem valt, en dan laat ik het graag aan me voorbij gaan. Ik wacht liever op een nieuwe versie van Tetris.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jun 28 2008 11:11am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, 28 Jun 2008, 13:11)
Ja, helemaal niet dus.
Diablo2 met verbeterde graphics. AI is nog steeds foktop laag (na het zien van de screenshots).

Hiephoi, d2 revisited.


Ach als ze d2 een beetje opleuken, de frustrerende onderdelen eruit halen en het spel uitbreiden ben ik ook al tevreden. Never change a winning team!

edit: Kanni, het zou GEEN maandelijks betaalsysteem bevatten.

This post was edited by sK_Kabouter on Jun 28 2008 11:12am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 28 2008 11:36am
Quote (sK_Kabouter @ Sat, 28 Jun 2008, 19:11)
edit: Kanni, het zou GEEN maandelijks betaalsysteem bevatten.

Ok, dope.
Ach, ja, ik kijk wel. Ik zat er eigenlijk niet echt op te wachten, maar als bepaalde mensen ook dat ding doen, ga ik wel mee.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 28 2008 12:28pm
Quote (Duncan99 @ Sat, 28 Jun 2008, 16:58)
zo was diablo 1 ook en d2 zonder enigma ook


ja kijk hoe t met diablo 1 is afgelope..

ohw en d2 zonder enigma was kut? dat is zeker de reden dat er zo veel mensen d2 verlieten toen 1.10 kwam?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll