d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Me Hele Account Leeggeroofd > Wat Me Nu Eens Is Overkomen
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,495
Joined: Jun 7 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 28 2008 04:27am
Quote (Sirchefhimself @ Mon, Jun 23 2008, 05:40pm)
Ja dat is waar!! Ik zou opeens willen dat iemand me huis leeg zou roven!! Ik woon nu in een huis van bijna 100 jaar oud.


SLAMMED OMFG! ROFLOLOLOLOL
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 28 2008 06:28am
Quote (mrs.piggy @ Sat, 28 Jun 2008, 10:19)
Je moet niet telkens naar jezelf verwijzen...


niet huilen. je vindt echt nog wel een keer een jongen die jou ook leuk vind..

ik speel dit 10 jaar oude spel dus ik mag spammen hoeveel ik wil
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jun 28 2008 11:55am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jun 28 2008, 01:28pm)
niet huilen. je vindt echt nog wel een keer een jongen die jou ook leuk vind..

ik speel dit 10 jaar oude spel dus ik mag spammen hoeveel ik wil


Spijtig genoeg val ik niet op jongens. Ik weet het, dit is een hele klap voor je.
Maar jij mag dan die jongens hebben die mij leuk vinden, zo heb jij ook nog eens een pleziertje. wink.gif
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 29 2008 07:27am
Quote (muizenscheet @ Mon, Jun 23 2008, 07:27pm)
je boze ex speelt d2?
wat een raar meisje.


Member
Posts: 10,968
Joined: Jan 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 4 2008 10:03am
Quote (Falkerakatim @ Mon, Jun 23 2008, 05:36pm)
het is een boodschap van god .. om te zeggen: stop met dat 10 jaar oude spel en pak je leven weer op smile.gif
wees blij!!!


Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll