Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jun 28 2008, 01:28pm)
niet huilen. je vindt echt nog wel een keer een jongen die jou ook leuk vind..
ik speel dit 10 jaar oude spel dus ik mag spammen hoeveel ik wil
Spijtig genoeg val ik niet op jongens. Ik weet het, dit is een hele klap voor je.
Maar jij mag dan die jongens hebben die mij leuk vinden, zo heb jij ook nog eens een pleziertje.