d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is Deze Man? > Hardcore Classic #1?
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,097
Joined: Aug 17 2005
Gold: 9,037.95
Jun 23 2008 09:52am
Quote (Falkerakatim @ Mon, Jun 23 2008, 04:07pm)
nummer 1 zijn van europa ... op een spel van 10 of meer jaar oud ... waar 90% retards op spelen ... daarvan een fractie die classic spelen... daarvan een fractie die classic HC spelen .. en van die fractie ben jij degene die het meeste uren op het spel gespeeld heeft sinds vorige dinsdag... als je dat een prestatie noemt ...
dan ben je inderdaad #1 van HEEEL europa


Zo lijkt het nog zieliger. sad.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 23 2008 09:56am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, 23 Jun 2008, 13:56)
Kijken hoelang ik #1 vol hou ^^


Kom snel op 99 en je hebt et voor altijd wink.gif



hoeveel uur per dag speel je en welke bot gebruik je?
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jun 23 2008 10:42am
Quote (Zompy @ Mon, 23 Jun 2008, 17:56)
Kom snel op 99 en je hebt et voor altijd wink.gif



hoeveel uur per dag speel je en welke bot gebruik je?

Ben je nou zo dom dat je zelfs de forum regels niet begrijpt (aan je foto te zien wel in principe)? Niet praten over bots, zo kom je nooit aan je begeerde trusted tag.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 23 2008 02:47pm
Quote (triple_han @ Mon, Jun 23 2008, 04:42pm)
Ben je nou zo dom dat je zelfs de forum regels niet begrijpt (aan je foto te zien wel in principe)? Niet praten over bots, zo kom je nooit aan je begeerde trusted tag.
Pfffffffft.

Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 23 2008 02:48pm
Quote (Chlamydia @ Mon, 23 Jun 2008, 14:43)
Dj-Tiesto >>


trance blaast
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jun 24 2008 12:58am
Quote (JWT @ Mon, 23 Jun 2008, 22:47)
Pfffffffft.


Dit moest van Mork sad.gif Ik had een suspension grappiger gevonden.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 24 2008 01:59am
Quote (triple_han @ Mon, 23 Jun 2008, 18:42)
Ben je nou zo dom dat je zelfs de forum regels niet begrijpt (aan je foto te zien wel in principe)? Niet praten over bots, zo kom je nooit aan je begeerde trusted tag.


Lol, we praten toch niet echt over bot's, maar hij gebruikt er waarschijnlijk wel een...

en btw: jij bent nog dommer van je had toch een trusted tag? ohmy.gif

This post was edited by Zompy on Jun 24 2008 02:00am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 24 2008 03:30am
Quote (Zompy @ Tue, 24 Jun 2008, 08:59)
Lol, we praten toch niet echt over bot's, maar hij gebruikt er waarschijnlijk wel een...

en btw: jij bent nog dommer van je had toch een trusted tag? ohmy.gif


waarom zou hij een bot usen? leg met dat eens uit, en het risico lopen dat iemand m onderschept.. want in 1 player game lvl je niet hard
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 24 2008 05:50am
Quote (triple_han @ Tue, Jun 24 2008, 06:58am)
Dit moest van Mork sad.gif Ik had een suspension grappiger gevonden.
Nee, dat is zielig. Heb je z'n foto gezien?

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 24 2008 06:03am
Als je hem suspend, krijgen we weer 'n yoghurt-situatie.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll