Quote (sK_Kabouter @ Tue, 24 Jun 2008, 19:25)
Een breezer. Wat leuk! Weet iemand de beruchte site nog?
Je bedoelt www.breezahslet.net?
Want die bestaat niet meer.
Pauline is trouwens een lelijke naam, Sawrevenge. Had je geen mooiere naam kunnen bedenken?