d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > William. > <3/
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 19 2008 10:15am
Quote (Kanni @ Thu, 19 Jun 2008, 17:44)
Dope. Met jou?

Oppassen met MAC, hoor. Ik hoorde van de suïcidale tweelingbroer van Twan dat hij een loverboy is.


Mooi man! met mij ook :>
Lekker veel cadeaus dezer dagen!! Who-hoew!



Thanks toasts!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 19 2008 10:44am
Gefeliciteerd. =D

Maar beetje jammer dat je nou zo stoer over Almelo doet, je woont er niet eens. (tenzij je bent verhuist)


Klopt wel Garben, maar z'n nieuwe hoer is best lekker hoor!

Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 19 2008 10:54am
Quote (JWT @ Thu, 19 Jun 2008, 18:44)
Gefeliciteerd. =D

Maar beetje jammer dat je nou zo stoer over Almelo doet, je woont er niet eens. (tenzij je bent verhuist)


Klopt wel Garben, maar z'n nieuwe hoer is best lekker hoor!


Al anderhalf jaar geleden hoor!
Maar toch bedankt!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 19 2008 12:10pm
Quote (KillingScream @ Thu, Jun 19 2008, 04:54pm)
Al anderhalf jaar geleden hoor!
Maar toch bedankt!
Wist ik veul.

Het gehucht Vroomshoop zat? biggrin.gif

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 19 2008 12:45pm
Quote (JWT @ Thu, 19 Jun 2008, 18:10)
Wist ik veul.

Het gehucht Vroomshoop zat? biggrin.gif


Ouders gescheiden? ohmy.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 19 2008 12:57pm
Gefeliciteerd superman!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 19 2008 01:01pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jun 19 2008, 06:45pm)
Ouders gescheiden? ohmy.gif
Whot?

Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jun 19 2008 01:16pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, 19 Jun 2008, 20:57)
Gefeliciteerd superman!


Ty! :>

Ja JWT, je weet toch. Of wist je niet ?
1.5 jaar geleden al... tongue.gif Maar ben vroomshoop niet zat. Mn pa woont er nog smile.gif

Edit, anders moet je je broer twan maar eens vragen, die behoort het toch te weten.

This post was edited by KillingScream on Jun 19 2008 01:19pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 19 2008 03:05pm
Ik vind het trouwens wel een mooie gelegenheid om je terug moderator 'aan' te maken.
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jun 19 2008 03:10pm
Quote (KillingScream @ Thu, 19 Jun 2008, 17:09)
Dankjulliewel!


Gefeliciteerd. Hoe oud ben je geworden? smile.gif

Mart
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll