Quote (Ov2rkill @ Thu, 19 Jun 2008, 20:57)
Gefeliciteerd superman!
Ty! :>
Ja JWT, je weet toch. Of wist je niet ?
1.5 jaar geleden al...

Maar ben vroomshoop niet zat. Mn pa woont er nog

Edit, anders moet je je broer twan maar eens vragen, die behoort het toch te weten.
This post was edited by KillingScream on Jun 19 2008 01:19pm