d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev1234526Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 87,550
Joined: Jun 24 2007
Gold: 8,417.67
Jun 17 2008 10:17am
Quote (DuffmanX @ Tue, Jun 17 2008, 02:03pm)
ik heb 1-1 nog niet verloren van een nederlander deze ladder,

ik hoop dat er een nederlander is die daar verrandering in wil brengen voor de reset smile.gif

Geef me ff een pm of reply hier.
ik hoor graag van julie smile.gif


ik wel als ladder resetted is.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jun 17 2008 10:20am
Quote (CpTJenJen @ Tue, Jun 17 2008, 03:51pm)
ou opschieten. de eerste meldingen dat de server shut zijn binnen..


Kan je eigenlijk gewoon blijven doorspelen op non-ladder terwijl ze de ladder aan het resetten zijn of ligt diablo volledig plat?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jun 17 2008 10:24am
Quote (ReadyAimFire @ Tue, 17 Jun 2008, 18:20)
Kan je eigenlijk gewoon blijven doorspelen op non-ladder terwijl ze de ladder aan het resetten zijn of ligt diablo volledig plat?


servers zijn dan down, dus ook geen NL.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 17 2008 10:44am
Quote (DuffmanX @ Tue, Jun 17 2008, 03:38pm)
V/t ben je hopeloos sleep.gif  maar ik duel je graag hoor als je zo graag wilt,
houd anders op met praatjes plz sleep.gif
Niet bepaald.

Quote (CpTJenJen @ Tue, Jun 17 2008, 03:35pm)
ffmet de meester vt hem in elkaar geknald? tongue.gif
PRECIES biggrin.gif


Member
Posts: 10,095
Joined: Feb 9 2007
Gold: 1,015.00
Jun 17 2008 11:37am
een trapper ook ~~ lameste pvp char dat er rondloopt. enigste wat je moet doen is wat trapjes zette en rondjes lope -.-
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 17 2008 11:48am
Quote (uberubie @ Tue, Jun 17 2008, 05:37pm)
een trapper ook ~~ lameste pvp char dat er rondloopt. enigste wat je moet doen is wat trapjes zette en rondjes lope -.-
Hoog niveau hier, shiiit.

Member
Posts: 10,102
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jun 17 2008 12:04pm

Quote (DuffmanX's profiel)
How I would make d2jsp better:

I would Spend hours checking EU-softcore-Ladder for early bumps and add 10% warns.
the board needs it


Hilarisch.
Misschien moet je eens een andere hobby zoeken.
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 17 2008 12:47pm
Quote (mrs.piggy @ Tue, 17 Jun 2008, 19:04)
Hilarisch.
Misschien moet je eens een andere hobby zoeken.


zie jij een trusted of mediator tag staan? mischien weet je mijn probleem niet. maar ik jouwe wel. jij bent blind.

en CpTJenJen, lol:P 14 jaar,
k wil best es langsrijden hoor om n baksteen naar binne te kijle, grapjas,
k weet 1 ding, als ik jouw in je kont pak word ik gearresteert wegens pedofilie

anyhow. ik weet niet wat julie probleem is, maar ik zoek gewoon Duels,
alle lozers hier zoals CpTJenJen die beetje zitten op te scheppen, ga ergens anders +1 post halen,
tis ronduit zielig dat de gemiddelde nederlandse d2 speler van tegenwoordig alleen maar bigtalk heeft,
ik nodig je alleen maar uit voor n duel, geen intresse? zoek dan n andere topic.

Groetjes,
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jun 17 2008 02:30pm
Quote (DuffmanX @ Tue, 17 Jun 2008, 20:47)
zie jij een trusted of mediator tag staan? mischien weet je mijn probleem niet. maar ik jouwe wel. jij bent blind.

en CpTJenJen, lol:P 14 jaar,
k wil best es langsrijden hoor om n baksteen naar binne te kijle, grapjas,
k weet 1 ding, als ik jouw in je kont pak word ik gearresteert wegens pedofilie

anyhow. ik weet niet wat julie probleem is, maar ik zoek gewoon Duels,
alle lozers hier zoals CpTJenJen die beetje zitten op te scheppen, ga ergens anders +1 post halen,
tis ronduit zielig dat de gemiddelde nederlandse d2 speler van tegenwoordig alleen maar bigtalk heeft,
ik nodig je alleen maar uit voor n duel, geen intresse? zoek dan n andere topic.

Groetjes,


14jarige die CptJenJen in zijn kont pakt is idd pedofielie, JenJen is 18+ smile.gif

En serieus, Trapper? Beetje V/T stacked wat res en maakt je helemaal belachelijk.

Mart
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Jun 17 2008 02:51pm
waar isdie cranium-sf nu ...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234526Next
Closed New Topic New Poll