Quote (Ov2rkill @ Sun, 15 Jun 2008, 11:25)
Zowiezo een grote kans dat roemenië gaat winnen, maar aan de andere kant dan ook weer niet.
Vermoedelijk dat Nederland de meeste reserve's zal laten spelen (B-ploeg), de goed uitgerust reserve's die nog geen matches gespeeld hebben.
Het kan dus nog allebei de kanten uitgaan in mijn opzicht.
nou , als je ook even mijn post leest ^^
dan zijn wij het duidelijk met elkaar eens

want inderdaad sommigen zullen rust krijgen, en dan speelt een reserve speler die wil zich gewoon bewijzen..