d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zouden We Roemenie Moeten Laten Winnen? > Dan Liggen Italie En Frankrijk Eruit
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jun 14 2008 02:54pm
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Jun 14 2008, 09:19pm)
B-team opstellen en vervolgens nog winnen. Moet lukken.


met 3-0 winnen en dan hopen op een 0-0 gelijkspel tussen ita en frankrijk

kanker, mssn ook niet aangezien italie dan doorgaat op basis van t doelgemiddelde in de qualificatie ~.~ dan maar gaan voor een zuinige overwinning haha

This post was edited by Rogier on Jun 14 2008 03:02pm
Member
Posts: 12,093
Joined: Oct 16 2006
Gold: 19,775.00
Jun 14 2008 08:41pm
Quote (Rogier @ Sat, Jun 14 2008, 08:54pm)
met 3-0 winnen en dan hopen op een 0-0 gelijkspel tussen ita en frankrijk

kanker, mssn ook niet aangezien italie dan doorgaat op basis van t doelgemiddelde in de qualificatie ~.~ dan maar gaan voor een zuinige overwinning haha


Duper.. gieb atma boots
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 15 2008 01:42am
We moete zo veel mogelik winnen met veel punten, dan worden de andere landen bang, en spelen ze slechter.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 15 2008 02:55am
Quote (muizenscheet @ Sat, Jun 14 2008, 07:43pm)

nu aleen nog spanje uit de weg en imo is de baan vrij.


ik heb meer vrees voor portugal dan voor spanje.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 15 2008 03:33am
Quote (Hellskin @ Sun, 15 Jun 2008, 09:55)
ik heb meer vrees voor portugal dan voor spanje.


ja precies spanje doet het ook niet geweldig.. en portugal .. nja, mss zitten ze nogwel met dat drama in hun hoofd maar dan nog als we zo spelen als we nu doen dan heeft ook portugal niet veel kans
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Jun 15 2008 03:42am
Quote (Zompy @ Sun, 15 Jun 2008, 09:42)
We moete zo veel mogelik winnen met veel punten, dan worden de andere landen bang, en spelen ze slechter.


volgens mij gaat het tegenovergestelde gebeuren lijkt me logisch ook
precies zo van als je veel scoort worden de volgende matches simpeler euh ...

This post was edited by Larzie on Jun 15 2008 03:44am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 15 2008 04:25am
Zowiezo een grote kans dat roemenië gaat winnen, maar aan de andere kant dan ook weer niet.
Vermoedelijk dat Nederland de meeste reserve's zal laten spelen (B-ploeg), de goed uitgerust reserve's die nog geen matches gespeeld hebben.

Het kan dus nog allebei de kanten uitgaan in mijn opzicht.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 15 2008 05:21am
Quote (Ov2rkill @ Sun, 15 Jun 2008, 12:25)
Zowiezo een grote kans dat roemenië gaat winnen, maar aan de andere kant dan ook weer niet.
Vermoedelijk dat Nederland de meeste reserve's zal laten spelen (B-ploeg), de goed uitgerust reserve's die nog geen matches gespeeld hebben.

Het kan dus nog allebei de kanten uitgaan in mijn opzicht.


Dat zeiden ze ook van Frankrijg en Italië.

This post was edited by Zompy on Jun 15 2008 05:21am
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 15 2008 07:18am
Quote (Mees @ Sat, Jun 14 2008, 04:26pm)
Wel slecht van ons als we Roemenie laten winnen om Italie en Frankrijk er uit te zetten, we kunnen ze beter met 8-0 inmaken


hollanders zijn goed bezig ik hoop dat ze winnen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 15 2008 07:30am
Quote (Ov2rkill @ Sun, 15 Jun 2008, 11:25)
Zowiezo een grote kans dat roemenië gaat winnen, maar aan de andere kant dan ook weer niet.
Vermoedelijk dat Nederland de meeste reserve's zal laten spelen (B-ploeg), de goed uitgerust reserve's die nog geen matches gespeeld hebben.

Het kan dus nog allebei de kanten uitgaan in mijn opzicht.


nou , als je ook even mijn post leest ^^

dan zijn wij het duidelijk met elkaar eens wink.gif want inderdaad sommigen zullen rust krijgen, en dan speelt een reserve speler die wil zich gewoon bewijzen..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll