d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nederland - Frankrijk > Doe Uw Voorspellingen Hier...
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 10 2008 11:20am
Quote (Kanni @ Tue, Jun 10 2008, 03:19pm)
Met penalty's.
Zoals zovaak gebeurd is.

This post was edited by JWT on Jun 10 2008 11:20am
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Jun 10 2008 11:55am
ik denk 1-1
ze hebben goed gespeeld tegen italie maar italie was in mijn ogen net zo sterk maar de ballen gingen ervoor hun niet in ze hadden zeker ook een punt verdiend
hopelijk final portugal - nederland dan kunne we eens voetbal zien :-)

This post was edited by Larzie on Jun 10 2008 11:56am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jun 10 2008 12:20pm
Quote (Larzie @ Tue, 10 Jun 2008, 18:55)

hopelijk final portugal - nederland dan kunne we eens voetbal zien :-)


Huh? Voetbal bij Portugal - Nederland? Ik heb maar 2 getallen voor je: 4 en 16.
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 10 2008 12:30pm
ik denk 1-0
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jun 10 2008 02:36pm
denk dat ze door het goede resultaat tegen Italie, de wedstrijd tegen frankrijk verkeerd benaderen... kan dus toch nog een moeilijke wedstrijd worden, ondanks dat ze een matige tegenstander hebben.

denk een gelijkspel 1-1
Member
Posts: 10,102
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jun 10 2008 03:03pm
1-1 denk ik, allebei sterke ploegen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 10 2008 03:11pm
2 1 ofzo denk wel dat frankrijk iets zal scoren happy.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 11 2008 12:47am
17-2, dat spreekt voor zich.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jun 11 2008 02:04am
Quote (Hellskin @ Tue, Jun 10 2008, 10:41am)
eerst maar eens zien of op het zelfde niveau presteren als italie-nederland


dat niet alleen, ook of frankrijk hetzelfde als italie speelt..
wij kunnen even goed spelen als maandag,
maar toch verslagen worden omdat frankrijk beter is.
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jun 11 2008 06:50am
nld hoeft niet te winnen en fra wel icon_pointr.gif zullen veel op omschakeling spelen wss.

Als t goed loopt kan t weer 2 - 0 of 3 - 0 worden (goed lopen wil zeggen vroege goal voor nld), denk naarmate de wedstrijd vordert dat nld elftal wel problemen gaat krijgen met 't franse fysieke spel
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll