Quote (Larzie @ Tue, Jun 10 2008, 08:05pm)
nja het spel heeft zen beste tijd gehad ik ga wss niet spele deze reset :-/
zo gun ik de andere ook een kans

~~
Zelfste hier, 'k speel al enkele weken/maanden niet meer, diablo is echt afgezaagd voor mij.
Mja, voor degenen die terug gaan spelen, veel plezier.