d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladder Reset > Zo Snel Al.
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 10 2008 12:32pm
dan maak ik eerst ff een fb sorc ofc smile.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 10 2008 12:34pm
Quote (Elephante @ Tue, Jun 10 2008, 04:54pm)
hc of sc?


softcore.
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Jun 10 2008 01:05pm
nja het spel heeft zen beste tijd gehad ik ga wss niet spele deze reset :-/
zo gun ik de andere ook een kans tongue.gif ~~

oh ja reset komt zo snel omdat diablo III wordt aangekondigd binne 3 weke btw

This post was edited by Larzie on Jun 10 2008 01:13pm
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 10 2008 01:28pm
Quote (Larzie @ Tue, Jun 10 2008, 09:05pm)
nja het spel heeft zen beste tijd gehad ik ga wss niet spele deze reset :-/
zo gun ik de andere ook een kans tongue.gif ~~

oh ja reset komt zo snel omdat diablo III wordt aangekondigd binne 3 weke btw


echt!!!!!

VET
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Jun 10 2008 01:36pm
Quote (Larzie @ Tue, 10 Jun 2008, 21:05)
oh ja reset komt zo snel omdat diablo III wordt aangekondigd binne 3 weke btw


Source -,- ?

En elk ladder season duurde ongeveer een jaar, alleen season 3 was veel langer.

This post was edited by 8460 on Jun 10 2008 01:36pm
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold: 111.01
Jun 10 2008 02:23pm
Quote (Larzie @ Tue, 10 Jun 2008, 21:05)
nja het spel heeft zen beste tijd gehad ik ga wss niet spele deze reset :-/
zo gun ik de andere ook een kans tongue.gif ~~

oh ja reset komt zo snel omdat diablo III wordt aangekondigd binne 3 weke btw


komt er echt een diablo 3? ohmy.gif hoe komt dat er dan uit te zien?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 02:39pm
Quote (Jiggy @ Tue, 10 Jun 2008, 21:23)
komt er echt een diablo 3? ohmy.gif hoe komt dat er dan uit te zien?


nja als het van blizzard is.. zal het wel betalen worden.. btw aankondiging.. kan nog een jaar of meer duren he lief.. puntjes op die I het is nu gewoon lekker maken van alle d2 en voormalig d2 spelers en dat lukt ze wss tochwel
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 10 2008 02:43pm
maar we zoeken nieuwe members bij de HR-Clan.
Na ladder reset gaan we manual booste dus als je wil joine pm:
DestructionHR
Unlimit_HR

Op D2 dan hé

Channel: Op HR-Clan
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 02:51pm
Quote (Europe_Paul @ Tue, 10 Jun 2008, 21:43)
maar we zoeken nieuwe members bij de HR-Clan.
Na ladder reset gaan we manual booste dus als je wil joine pm:
DestructionHR
Unlimit_HR

Op D2 dan hé

Channel: Op HR-Clan


LOL PAUL ik ben die assa die jou en mike laatst ownde (A)
Member
Posts: 10,102
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jun 10 2008 02:53pm
Quote (Larzie @ Tue, Jun 10 2008, 08:05pm)
nja het spel heeft zen beste tijd gehad ik ga wss niet spele deze reset :-/
zo gun ik de andere ook een kans tongue.gif ~~


Zelfste hier, 'k speel al enkele weken/maanden niet meer, diablo is echt afgezaagd voor mij.

Mja, voor degenen die terug gaan spelen, veel plezier. smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll