Quote (Hellskin @ Mon, 9 Jun 2008, 23:11)
het nederlandse voetbal zou dat best goed kunnen gebruiken. ik ben niet echt een voetbalfan maar is het niet al 30 jaar geleden dat nederland iets gewonnen heeft?
20 jaar. EK 88 won Nederland.
Ach, ja. Ik ben sowieso voor Nederland, maar het maakt me dubbel zo blij dat net Italiƫ zo'n nederlaag moet slikken.