d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoi! > Hai!
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jun 11 2008 04:57am
Vakantie ;/
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jun 11 2008 05:17am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 11 Jun 2008, 10:42)
vrienden zoeken via ze internetzzzz


fittie!
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 11 2008 05:54am
Quote (sK_Kabouter @ Wed, 11 Jun 2008, 12:17)
fittie!
vittu?!
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jun 11 2008 06:21am
Hai.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 11 2008 08:12am
Quote (JWT @ Wed, 11 Jun 2008, 10:29)
Ach, flikker zelf op man.


Hoe gaat het met je grote broer Twan, broertje van Twan?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 11 2008 10:32am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Jun 11 2008, 02:12pm)
Hoe gaat het met je grote broer Twan, broertje van Twan?
Hij heeft zelfmoord gepleegd, geloof ik.

Toch vraagt hij jou hoe het met jou gaat?
Jij zit in de toetsweek zeker?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jun 11 2008 10:51am
Quote (JWT @ Wed, 11 Jun 2008, 16:32)
Hij heeft zelfmoord gepleegd, geloof ik.

Toch vraagt hij jou hoe het met jou gaat?
Jij zit in de toetsweek zeker?


Nee, ik ben van school getrapt vanwege het neersteken van een lerares. Zit nu in de bajes! ohmy.gif Kankerzeepjes.
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 11 2008 11:10am
Quote (Ov2rkill @ Sun, Jun 8 2008, 04:05pm)
Examens!


same here
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 11 2008 11:32am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Jun 11 2008, 04:51pm)
Nee, ik ben van school getrapt vanwege het neersteken van een lerares. Zit nu in de bajes! ohmy.gif Kankerzeepjes.
Nice 1! biggrin.gif

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll