Pmg, Kanni @ namechange!

Quote (ReadyAimFire @ Sun, 8 Jun 2008, 12:53)
In Belgiƫ is het inderdaad een meisjesnaam, mijn zus heet Mart

Aan de andere kant, ik ken ook een vrouw die Geert heet en een kerel die Joyce heet

Mijn naam is Martijn maar iedereen noemt me Mart/Marty dus ik sign posts ook gewoon met Mart.
Quote (Amstelkid @ Sat, 7 Jun 2008, 18:15)
Zorg voor Draadloos internet en ga op zoek naar je Free internet, zo als ik 
Draadloos internet gaat alleen over je netwerkje thuis, niet over je ISP (Internet Service Provider). Dit gaat hedendaags vrijwel altijd via de kabel.
Mart