d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stage En School > Hoelang Nog Iedereen?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 3 2008 11:27am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, 3 Jun 2008, 17:47)
Had ik ook al verteld dat ik een apartement krijg, dikke stagevergoeding en een traineeship ga volgen? tongue.gif


Wat is dikke stagevergoeding?
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 3 2008 11:42am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Jun 3 2008, 07:27pm)
Wat is dikke stagevergoeding?


€1.000,- per maand
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jun 3 2008 11:44am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, Jun 3 2008, 06:42pm)
€1.000,- per maand


Dat is zeker wel dik ja tongue.gif

Veel plezier in Oosterijk, lekker skien als je vrij bent, of snowboarden xD
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 3 2008 11:45am
Quote (Apachai @ Tue, Jun 3 2008, 07:44pm)
Dat is zeker wel dik ja tongue.gif

Veel plezier in Oosterijk, lekker skien als je vrij bent, of snowboarden xD


Haha, dat kan ik helaas niet, misschien wel leuk om een paar lessen te nemen. Als dat niet zo super uit pakt hou ik het maar bij Après Ski wink.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 4 2008 07:59am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, 3 Jun 2008, 19:42)
€1.000,- per maand


Goed bezig. En dan ook nog de huur van je woongelegenheid erbij?

Stuur maar wat foto's als je er eenmaal zit. Hou je weblog bij ofzo?
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 5 2008 01:52am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Jun 4 2008, 03:59pm)
Goed bezig. En dan ook nog de huur van je woongelegenheid erbij?

Stuur maar wat foto's als je er eenmaal zit. Hou je weblog bij ofzo?


Woongelegenheid wordt betaald door het werk (ze hebben een eigen apartementencomplex, dat is dus makkelijk).

Zal zeker wat foto's sturen als ik er zit. Heb er over gedacht een weblog bij te houden, maar weet niet precies waar ik dat zou moeten doen..tips misschien?
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jun 5 2008 01:55am
blogger.com ofc ;p

mja moet nog tot eind juni vanwege een paar hers, maargoed
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 5 2008 02:02am
Quote (Rogier @ Thu, Jun 5 2008, 09:55am)
blogger.com ofc ;p

mja moet nog tot eind juni vanwege een paar hers, maargoed


Succes met je hers, ik neem aan dat je ze gewoon gaat halen? wink.gif
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jun 5 2008 02:15am
Vanaf volgende week nog 3 weken tentamens..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 5 2008 08:01am
Quote (Lucas[NM] @ Thu, 5 Jun 2008, 09:52)
Woongelegenheid wordt betaald door het werk (ze hebben een eigen apartementencomplex, dat is dus makkelijk).

Zal zeker wat foto's sturen als ik er zit. Heb er over gedacht een weblog bij te houden, maar weet niet precies waar ik dat zou moeten doen..tips misschien?


Oh, dat is ideaal ja. Dan zal het niet te ver weg zijn. Kwaliteit kan verschillen, hehe.

Weblog is leuk voor achterblijvers. Scheelt een hoop typen naar familie. Ik had toentertijd een xxx.waarbenjij.nu site. Werkt redelijk, maar is niet ideaal. Grote voordeel is dat je alleen maar hoeft te typen en layout is al helemaal in orde.


@Rogier; welke examens heb je nog open staan? Ik gok op Statistics I en Financial Economics. In mijn eerste jaar moest ik Marketing herkansen omdat ik me voor de Nederlandse had ingeschreven. Was best lullig.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll