d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Nederland Word Kampioen > Stemmen
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 30 2008 02:37pm
Quote (Spykerr @ Fri, May 30 2008, 06:50pm)
als je door de groepsfase heenkomt, heb je 2 titelkandidaten uitgeschakeld, voor het toernooi echt begonnen is... dat is het voordeel van sterke tegenstanders in de groepsfase


Nadeel van sterke tegenstanders in de groepsfase, zoals jullie het noemen smile.gif, is dat je meteen heel goed moet spelen, dus niet eerst paar wedstrijden om warm te lopen..
Maargoed, als ze door de 'pool' heen zijn hebben ze kans om verder te komen dan afgelopen jaren, maar nog niet om de finale te pakken, dat duurt nog wel ffies sad.gif
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 30 2008 03:39pm
Quote (Apachai @ Fri, 30 May 2008, 22:37)
Nadeel van sterke tegenstanders in de groepsfase, zoals jullie het noemen smile.gif, is dat je meteen heel goed moet spelen, dus niet eerst paar wedstrijden om warm te lopen..
Maargoed, als ze door de 'pool' heen zijn hebben ze kans om verder te komen dan afgelopen jaren, maar nog niet om de finale te pakken, dat duurt nog wel ffies sad.gif


blegh. een topsporter moet altijd kunnen presteren... warmlopen slaat nergens op. daar hebben ze het hele seizoen de tijd voor gehad, dus als ze nu dus nog niet "warm" zijn, kunnen ze net zo goed thuis blijven...
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 31 2008 02:51am
Quote (�?NNI @ Fri, 30 May 2008, 11:54)
Ik zeg: als ze voorbij de groepsfase geraken, maken ze kans.


neuh want dan komen we de duitsers tegen , en die winnen in de laatste minuut of maken ons af OMDAT DE MOTHERFUCKERS WEER EENS HELEMAAL GEEN TEGENSTAND HEBBEN..
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 31 2008 03:23am


SCHWARZ ROT GOLD SIND UNS'RE FARBEN,
SCHWARZ ROT GOLD IST UNSER LAND.
LIEBE NACHBARN BLOß NICHT ÄRGERN,

DENN WIR SPIEL'N EUCH AN DIE WAND.
IHR KÖNNT AND'RE SACHEN BESSER,

UND DA HOLT EUCH KEINER EIN.
DOCH IN FUßBALL, KEINE FRAGEN,
WERDEN WIR AM BESTEN SEIN!




This post was edited by WemyNM on May 31 2008 03:40am
Member
Posts: 16,830
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
May 31 2008 04:14am
schade deutchland alles ist vorbei, alles ist vorbei alles ist vorbei
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
May 31 2008 11:02am
Quote (WemyNM @ Sat, May 31 2008, 11:23am)
http://www.youtube.com/watch?v=ple7J80sDq0

SCHWARZ ROT GOLD SIND UNS'RE FARBEN,
SCHWARZ ROT GOLD IST UNSER LAND.
LIEBE NACHBARN BLOß NICHT ÄRGERN,

DENN WIR SPIEL'N EUCH AN DIE WAND.
IHR KÖNNT AND'RE SACHEN BESSER,

UND DA HOLT EUCH KEINER EIN.
DOCH IN FUßBALL, KEINE FRAGEN,
WERDEN WIR AM BESTEN SEIN!


http://fussballblog.blog.volksfreund.de/files/images/2006/6/480/mob11_1151601087.jpg


Meesterlijk.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll