Quote (Spykerr @ Fri, May 30 2008, 06:50pm)
als je door de groepsfase heenkomt, heb je 2 titelkandidaten uitgeschakeld, voor het toernooi echt begonnen is... dat is het voordeel van sterke tegenstanders in de groepsfase
Nadeel van sterke tegenstanders in de groepsfase, zoals jullie het noemen

, is dat je meteen heel goed moet spelen, dus niet eerst paar wedstrijden om warm te lopen..
Maargoed, als ze door de 'pool' heen zijn hebben ze kans om verder te komen dan afgelopen jaren, maar nog niet om de finale te pakken, dat duurt nog wel ffies