d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Weeral Een Jaartje Ouder > Tijd Vliegt Voorbij
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,501
Joined: Apr 28 2006
Gold: 338.00
May 30 2008 08:41am
boy, je sig is not allowed...
jij zit niet in men guild dus kan je aub 'guild 1337' verwijderen....dank je tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 30 2008 09:14am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 30 May 2008, 15:26)
boy, ik trade niet eens
en sinds wanneer gaan jullie weer over op join date betekent wat.
net als veel fg of veel post meer respect


jij begint dus niet janken, boy.
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
May 30 2008 10:03am
Quote (dzigibau @ Thu, May 29 2008, 05:34pm)
damn 31 jaar

wat doe jij hier dan nog?


ja 31 jaar en nog steeds game
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
May 30 2008 01:02pm
Quote (tazzy @ Thu, 29 May 2008, 23:06)
het is op jsp echt ONMOGELIJK om eender waar eender wat te posten zonder dat er idd een of andere random zen +1 moet binnehalen met wat zielige commentaar.

als je me kan tonen waar ik hier in men topic om fg vraag donate ik je direct 1k fg ok?mr.smartass

bespaar me de moeite en werk je frustratie ergens anders af wil je?

btw als je denkt dat het me daar om gaat ...boeien kerel... sluit die topic hier maar kheb genoeg gezien wat een mentaliteit je hebt

en dat voor een 05 random ....zielig


Ik vraag me nog steeds af wat mensen precies met het jaartal van joinen willen bewijzen. Kun je me dat uitleggen, want ik snap er echt geen hout van.

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 30 2008 01:06pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 30 May 2008, 01:05)
ik ben peet oom van mijn 2 jarige neefje en ik snap precies wat je bedoeld


Jij haalt sowieso het jarige van een 6-jarige, dus niet zo raar dat je je jong van geest voelt.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 30 2008 01:31pm
Quote (mUMmY- @ Fri, 30 May 2008, 21:02)
Ik vraag me nog steeds af wat mensen precies met het jaartal van joinen willen bewijzen. Kun je me dat uitleggen, want ik snap er echt geen hout van.

Het is een beetje zoals bij wijn, en 2005 zou een goed jaar zijn.

Dat zou een rijmpje van Ali B kunnen zijn, maar dat geheel terzijde.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 30 2008 02:16pm
Quote (tazzy @ Thu, May 29 2008, 04:30pm)
31 jaartjes al maar 21 jaar van geest  tongue.gif


Congratz smile.gif

Beetje laat, mar beter laat dan nooit he ^^

This post was edited by Apachai on May 30 2008 02:16pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll