d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuwsgierig! > Wat Voor Werk Doen Jullie ?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
May 29 2008 04:15am
Quote (Yoghurt. @ Thu, 29 May 2008, 12:12)
Hij zit vlak bij grease dan in breda...
Ja of hij moet ergens wankend op jams in een hoekje zitten wink.gif


Ik ga niet naar jams.

Quote (CpTJenJen @ Thu, 29 May 2008, 11:12)
ye, waar zit jij atm? tongue.gif want in ette was het gestopt..


Zit ook in breda nu, maar ben ver klaar.

This post was edited by xycho2d on May 29 2008 04:16am
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 29 2008 04:18am
dan vind ik het raar dat je mij zweet noemt.
maar ok dan, ik ben bij IBE dus zal je zien dat ik niet mannelijk ben.
(K)
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
May 29 2008 04:20am
Student, maar daar krijg ik (nog) niet voor betaald icon_pointr.gif per 1 september stage wel natuurlijk wink.gif

En in mijn vrije tijd verkoopmedewerker bij C&A.
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
May 29 2008 04:23am
Ik heb geen idee wie jij bent
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 29 2008 04:24am
Naja ben project/crisismanager en heb projecten gedaan in amerika zoals het opzetten van een grote discotheek, maar heb ook bedrijven en fabrieken geheel opnieuw opgelijnd.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
May 29 2008 04:25am
Quote (Yoghurt. @ Thu, May 29 2008, 12:24pm)
Naja ben project/crisismanager en heb projecten gedaan in amerika zoals het opzetten van een grote discotheek, maar heb ook bedrijven en fabrieken geheel opnieuw opgelijnd.


wat voor opleiding heb je dan gedaan als ik vragen mag?
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 29 2008 04:30am
Technische Bedrijfskunde
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
May 29 2008 05:18am
ik doe de opleiding autotechniekus.

en ik werk bij me vader doe daar han en span diensten. en ik werk ook nog bij de c1000 beetje vakkenvullen. en ik ga nog bij DeventerZiekenhuis werken in het magazijn. tongue.gif

dat was het wel dacht ik zo.
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
May 30 2008 10:06am
student saaie job wel tongue.gif
Member
Posts: 16
Joined: May 22 2008
Gold: 0.00
May 31 2008 12:59pm
Cargadoor op de ECT.

Opzich leuk werk, bovenmodaal verdienen, 5 ploegendienst en een dikke leasebak.

Ben nog wel bezig met studeren.

This post was edited by Pas259 on May 31 2008 12:59pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll