Quote (Flatulence @ Tue, 27 May 2008, 19:45)
Ik vond Fable ook top. Maar toen daar plots de aftiteling was dacht ik echt 'huh?'.
Heb je ook Lost chapters gespeeld?
Was een "korte" expansion.
Vind dit spel toch wel een van de betere. Hoop dat de 2e op zn minst net zo goed is.
Vond die "speelse" dingen aan het spel wel tof.
skate is ook wel vet ziet er super mooi uit.
besturing is ook wel geinig alleen beetje moeilijk.