d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Xbox 360 Games
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 27 2008 12:25pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 27 May 2008, 20:14)
nn halo buy cod 4 is monstergame maar gta 4 boven alles ofc:)


Cod wil ik de SP nog wel eens doorspelen. Halo moet ik nog op legendary uitspelen, anders fail ik in life.
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
May 28 2008 06:14am
Quote (Flatulence @ Tue, 27 May 2008, 19:45)
Ik vond Fable ook top. Maar toen daar plots de aftiteling was dacht ik echt 'huh?'.


Heb je ook Lost chapters gespeeld?
Was een "korte" expansion.
Vind dit spel toch wel een van de betere. Hoop dat de 2e op zn minst net zo goed is.
Vond die "speelse" dingen aan het spel wel tof.

skate is ook wel vet ziet er super mooi uit.
besturing is ook wel geinig alleen beetje moeilijk.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 28 2008 06:38am
Quote (xycho2d @ Wed, May 28 2008, 02:14pm)
Heb je ook Lost chapters gespeeld?
Was een "korte" expansion.
Vind dit spel toch wel een van de betere. Hoop dat de 2e op zn minst net zo goed is.
Vond die "speelse" dingen aan het spel wel tof.

skate is ook wel vet ziet er super mooi uit.
besturing is ook wel geinig alleen beetje moeilijk.
Ja, juist die, ik speelde het spel op de PC. Volgens mij is 'the lost chapters' de enige versie voor de PC. Was zeker een leuk spel, alleen zoals eerder al gezegd veels te kort en te makkelijk. Het is denk ik het eerste spel in m'n leven waarbij ik zelfs nog nooit 'bijna' dood ben gegaan.

Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 28 2008 08:58am
GTA IV is altijd wel grappig, en PGR 4 lijkt me ook erg mooi tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll