d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Engels Vraagje
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 26 2008 10:56am
Quote (Apachai @ Mon, 26 May 2008, 16:24)
Uhu?
Waar slaat dat nou weer op?
Een mens kan het toch fout hebben?
Ik dacht dat et zo moest..

@Flatulence: Ach, heb ik van een vriend overgenomen zonder erg in te hebben ^^


ik zie m die post nog maken ,.. heb engels nog maar engels is ezzzzzzzz

jaja.. ik zou maar eens gaan leren als ik jou was
Banned
Posts: 31
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 10:57am
En zijn sig

Quote
Candy. is recruting!!


lolz
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 26 2008 11:21am
Quote (Swampdonkey @ Mon, 26 May 2008, 17:57)
En zijn sig



lolz


ja sgatje , maar stop met dingen te posten die je al eens op een andere acc deed.. dadelijk komen mensen er nog achter dat je een multy bent..

ik ben alleen te lui je aan te geven wink.gif ^^

This post was edited by CpTJenJen on May 26 2008 11:23am
Banned
Posts: 21
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 11:28am
Welke dingen?
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
May 26 2008 12:13pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 26 May 2008, 17:11)
als je het niet weet hou dan gewoon je mond happy.gif

"I had an interesting weekend"

is de juiste vertaling


Klopt, als na een woord met een klinker begint, is het an, anders is het a.

A bike
An ear

Mart
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 26 2008 12:13pm
Topicmaker = banned
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 26 2008 12:19pm
Quote (Akiraprise @ Mon, 26 May 2008, 19:13)
Topicmaker = banned


jij dus
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 26 2008 12:28pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, May 26 2008, 06:19pm)
jij dus


Pardon?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 27 2008 07:20am
Quote (Akiraprise @ Mon, May 26 2008, 07:28pm)
Pardon?


Je bent niet banned, maar wel weg hand.gif
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 27 2008 07:41am
Quote (Apachai @ Tue, May 27 2008, 01:20pm)
Je bent niet banned, maar wel weg  hand.gif


nee hoor ik ben er weer
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll