d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Starcharms Stelt Zich Voor Xd
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold: 111.01
May 26 2008 10:16am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 26 May 2008, 17:28)
Hoe poets jij je tanden?


N1 post?
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
May 26 2008 10:20am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, May 26 2008, 03:28pm)
Hoe poets jij je tanden?


eerst vanboven, links, rechts, dan het midden, en dan ga ik zo op de bovenkant van mijn tanden, dan hetzelfde langs de onderkant... ik herhaal dit een paar keer en dan spuw ik de tandpasta uit en spoel ik met kraantjeswater
Banned
Posts: 21
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 10:48am
Quote
ga werken in een PVT of een RVT ... ik doe daar vakantiewerk ... wordt ongeveer 10euro per uur uitbetaald... + bonus voor weekends (200%)


Wat is een PVT/RVT?

[quote]btw kan iemand van nederland mij is zeggen wat juist HAVO / MAVO ... en wat dan ook allemaal is want ik snap er niets van[quote]

Vwo: Middelbare school icon_pointr.gif Universiteit
Havo: Middelbare school icon_pointr.gif HBO (Ook wel college genoemd)
Vmbo/Mavo Middelbare school icon_pointr.gif MBO (beroepen opleiding, loodgieter enz)
LBO icon_pointr.gif Voor mongolen/debielen enzo (Lager Beroeps opleiding ofzo)
Banned
Posts: 31
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 10:59am
Ik wil je foto zien! Anders geloof ik niet dat je een meisje bent!
Banned
Posts: 21
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 11:00am
Dat is niet mijn probleem
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
May 26 2008 11:24am
Quote (Swampdonkey @ Mon, 26 May 2008, 18:59)
Ik wil je foto zien! Anders geloof ik niet dat je een meisje bent!


Is het ook niet.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 27 2008 06:27am
Quote (Falkerakatim @ Mon, 26 May 2008, 17:20)
eerst vanboven, links, rechts, dan het midden, en dan ga ik zo op de bovenkant van mijn tanden, dan hetzelfde langs de onderkant... ik herhaal dit een paar keer en dan spuw ik de tandpasta uit en spoel ik met kraantjeswater


ah hoe heerlijk bijdehand biggrin.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 27 2008 07:15am
Quote (Falkerakatim @ Mon, May 26 2008, 05:20pm)
eerst vanboven, links, rechts, dan het midden, en dan ga ik zo op de bovenkant van mijn tanden, dan hetzelfde langs de onderkant... ik herhaal dit een paar keer en dan spuw ik de tandpasta uit en spoel ik met kraantjeswater


Ik doe het precies andersom.. huh.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll