☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Jaap!
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2118
Replies: 52
Track Topic
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#21
May 23 2008 06:42am
Quote
Om stemmen te winnen had Jaap aangekondigd de helft van het geld te willen schenken aan goede doelen. Tijdens de persconferentie na de uitzending bleek echter dat er werkelijk niets is wat het lijkt in De Gouden Kooi.
"Het goede doel dat ik heb uitgekozen, is niet Stichting Aap, maar Stichting Jaap. Dank je wel voor jullie stemmen, ik hou het geld lekker zelf."
Jaap wil een deel van het geld investeren in een eigen 'Terror Jaap show' op internet of televisie, een programma waarvoor hij maffe filmpjes wil maken.
Ik vond Jaap vaak wel lachen, maar dit is opzich best een teringstreek.
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#22
May 23 2008 07:48am
Quote (�?NNI @ Fri, May 23 2008, 12:05pm)
Ja, Stefanietje moet haar facts wel straight krijgen.
identiteits crisis?
age: 16....
that figures.
Jiggy
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold
:
111.01
#23
May 23 2008 09:47am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 23 May 2008, 14:42)
Ik vond Jaap vaak wel lachen, maar dit is opzich best een teringstreek.
hij had ze idd goed beet! mooi werk
Snielsje
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
187.03
#24
May 24 2008 03:56am
laat die knul lekker.
en jaap heeft 1.3 miljoen gewonnen (bruto) dus houd iets tussen de 950.000 en de 1 miljoen over
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#25
May 24 2008 07:57am
Quote (xycho2d @ Fri, 23 May 2008, 08:21)
Zijn eigelijk best genaaid dan.
Is het zelfde als tegen iemand zeggen van; Als ik 2 eieren op jou kop kapot mag slaan krijg je een miljoen en dan maar 1 kapot slaan.
Mja serie is denk toch helemaal nep.
dan mag het in principe toch ook niet?
Jiggy
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold
:
111.01
#26
May 24 2008 09:49am
Quote (Snielsje @ Sat, 24 May 2008, 11:56)
laat die knul lekker.
en jaap heeft 1.3 miljoen gewonnen (bruto) dus houd iets tussen de 950.000 en de 1 miljoen over
komt wss nog wel een staartje aan.. sinds hij dus zei de helft aan goed te doel te geven om stemmen te trekken.. maar wat hij dus neit doet
nja.. de tijd zal het leren
Baklap
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold
:
810.00
#27
May 24 2008 01:20pm
Quote (Jiggy @ Sat, 24 May 2008, 17:49)
komt wss nog wel een staartje aan.. sinds hij dus zei de helft aan goed te doel te geven om stemmen te trekken.. maar wat hij dus neit doet
nja.. de tijd zal het leren
Jezelf sponsoren is ook een goed doel...
En hij zou toch ook het huis krijgen?
Mart
Jiggy
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold
:
111.01
#28
May 24 2008 02:51pm
Quote (Baklap @ Sat, 24 May 2008, 21:20)
Jezelf sponsoren is ook een goed doel...
En hij zou toch ook het huis krijgen?
Mart
huis konden ze pas krijgen als ze meer dan2 jaar in de villa hebben gezeten..
Mischa
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold
:
10,649.90
#29
May 25 2008 03:36am
ben blij dat jaap gewonnen heb
hij weet wel hoe die zn geld moet gebruiken, brian zou het vet snel verneuken
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#30
May 25 2008 04:00am
Quote (Mischa @ Sun, May 25 2008, 09:36am)
ben blij dat jaap gewonnen heb
hij weet wel hoe die zn geld moet gebruiken, brian zou het vet snel verneuken
en jij kan daar over oordelen.
je lijkt wel helderziend.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact