d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Cruise Muziek > Wat Is Jouw Favoriete Muziek?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 27 2008 01:26pm
Quote (Yoghurt. @ Tue, 27 May 2008, 21:19)
em geen discussies over hiphop word gek van die onzin topics, vroeg gewoon wat chille muziek is om in het zonnetje te rijden


je maakt een topic over muziek, en dan ga je zeuren als mensen het over muziek hebben...
dat doe je goed!
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
May 27 2008 01:45pm
Quote (Yoghurt. @ Wed, May 21 2008, 08:53pm)
Net een nieuwe auto gekocht en vroeg me af, wat is chille muziek om lekker in rond te cruisen als het zonnetje schijnt cool.gif

Mvg,

S


akon obie trice - still kill beste cruisemuziek
Member
Posts: 16,831
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
May 29 2008 03:38am
bob marley natuurlijk
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 29 2008 04:10am
Quote (Spykerr @ Tue, May 27 2008, 07:26pm)
je maakt een topic over muziek, en dan ga je zeuren als mensen het over muziek hebben...
dat doe je goed!


er is een verschil tussen zeggen welke muziek jij chill vind en zeggen dat de muziek die andere kiezen niet goed is...
snap je dat schat?
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
May 29 2008 04:22am
Soft Rock
Punk Rock
New Age

als het maar niet te heftig wordt...anders verander je in zo'n opgefokt volkswagen rijdertje wink.gif
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 29 2008 04:22am
ja en namen tongue.gif
ik ben mijn smaken aan het verbreden
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 29 2008 09:58am
Quote (Lucas[NM] @ Thu, 29 May 2008, 12:22)
Soft Rock
Punk Rock
New Age

als het maar niet te heftig wordt...anders verander je in zo'n opgefokt volkswagen rijdertje wink.gif


Ewaaaaaa
LUUKJE!

Was geht ab, du alter!?

En je blijft een homofiele muzieksmaak hebben.

This post was edited by WemyNM on May 29 2008 09:58am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 29 2008 10:18am
Quote (Yoghurt. @ Tue, 27 May 2008, 21:19)
em geen discussies over hiphop word gek van die onzin topics, vroeg gewoon wat chille muziek is om in het zonnetje te rijden

Nu doe je alsof jij bepaald wat er wel of niet gepost wordt.

Tijd om te rebelleren tegen dit gereïncarneerd yoghurtpotje.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
May 29 2008 11:51am
Quote (WemyNM @ Thu, May 29 2008, 05:58pm)
Ewaaaaaa
LUUKJE!

Was geht ab, du alter!?

En je blijft een homofiele muzieksmaak hebben.


Een afkorting: [NM]
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 29 2008 01:02pm
Christina Aguilera - Save Me From Myself... voor de gevoelige ritjes.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll