d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dè Zomerhit Van 2008
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 22 2008 12:13pm
Quote (Hellskin @ Thu, 22 May 2008, 16:50)
Een hit? zelfs een hit heroine is beter dan dit.
ik moest er gewoon van braken



bestaat de yoghurt lijst nu eigenlijk nogwel?


die had edu volgens mij, maar die komt hier nie meer
volgens mij heeft ie nu ook examens
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 22 2008 12:36pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, May 22 2008, 06:13pm)
die had edu volgens mij, maar die komt hier nie meer
volgens mij heeft ie nu ook examens


maar als yogurt terug is, bestaat die lijst dan nogwel?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 22 2008 12:59pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 22 May 2008, 19:13)
die had edu volgens mij, maar die komt hier nie meer
volgens mij heeft ie nu ook examens


eduard komt vanzelf terug die is aan w8en tot zn warns wegmogen ^^ geloof dat ie examens heeft ja tongue.gif
Member
Posts: 13,054
Joined: Jan 15 2007
Gold: 80.00
May 22 2008 01:08pm
Quote (tenshinhan @ Thu, May 22 2008, 08:06pm)
na 26sec. had ik wel genoeg, gvd wat een klote muziek.


Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 22 2008 01:33pm
Quote (Hellskin @ Thu, 22 May 2008, 19:36)
maar als yogurt terug is, bestaat die lijst dan nogwel?


>.< Wes FT ? >.< zegt:
op jsp vragen ze zich af
>.< Wes FT ? >.< zegt:
omdat yoghurt is wedergekeerd
>.< Wes FT ? >.< zegt:
of de lijst dan nog wel bestaat
Eduard zegt:
dunno
Eduard zegt:
ik zie nog wel of ik terugkom of niet
Eduard zegt:
heb eigenlijk niet zon behoeftemeer aan d2jsp
>.< Wes FT ? >.< zegt:
tongue.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 22 2008 01:39pm
Quote (Hellskin @ Thu, 22 May 2008, 19:36)
maar als yogurt terug is, bestaat die lijst dan nogwel?


het idee blijft bestaan
de orginele yoghurt is serieus weg volgens mij
dit is een of andere henk die zn acc heeft gekrege, waar je iemand blij mee kan make tegenwoordig
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 22 2008 01:53pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, May 22 2008, 07:33pm)
>.< Wes FT ? >.< zegt:
op jsp vragen ze zich af
>.< Wes FT ? >.< zegt:
omdat yoghurt is wedergekeerd
>.< Wes FT ? >.< zegt:
of de lijst dan nog wel bestaat
Eduard zegt:
dunno
Eduard zegt:
ik zie nog wel of ik terugkom of niet
Eduard zegt:
heb eigenlijk niet zon behoeftemeer aan d2jsp
>.< Wes FT ? >.< zegt:
tongue.gif


ik mis edu eigenlijk best wel.
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,270.00
May 22 2008 01:54pm
Quote (mUMmY- @ Wed, May 21 2008, 07:47pm)
http://www.youtube.com/watch?v=IC-ZvVSpdXo
Need I say more?


vreselijk ~~
als dat een hit is... geef me dan nog liever jojo-whaat-up-nigger- muziek ~~
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 23 2008 06:31am
Haha, ik kan er geen genoeg van krijgen. Het tweede couplet is geniaalste ooit.

Op hun site staat trouwens wel dat het de zomerhit van 07 is; dat is dan wel weer jammer.

"Want 't is echt niet te geloven, kijk maar goed in deze ogen, ik ben jouw eigen don juaaaaaaaaaaaaaaaaan"
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
May 24 2008 04:32am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 23 May 2008, 13:31)
Haha, ik kan er geen genoeg van krijgen. Het tweede couplet is geniaalste ooit.

Op hun site staat trouwens wel dat het de zomerhit van 07 is; dat is dan wel weer jammer.

"Want 't is echt niet te geloven, kijk maar goed in deze ogen, ik ben jouw eigen don juaaaaaaaaaaaaaaaaan"



Tijd voor een fanclub?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll