☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Meer Mensen Die Omerta Spelen/gaan Spelen?
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 746
Replies: 38
Track Topic
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#21
May 26 2008 07:13am
Quote (ufGlenn @ Wed, May 21 2008, 02:48pm)
Ik kijk echt enorm uit naar de reset
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die het spelen/gespeeld hebben
Euhhh..
Wat is het ?
Is het gratis te downloaden?
Watvoor spel is het? Zoiets als d2 of een shooter?
Spykerr
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold
:
30.00
#22
May 26 2008 07:26am
Quote (Apachai @ Mon, 26 May 2008, 15:13)
Euhhh..
Wat is het ?
Is het gratis te downloaden?
Watvoor spel is het? Zoiets als d2 of een shooter?
het is een online textbased gangstergame
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#23
May 26 2008 07:36am
Quote (Spykerr @ Mon, May 26 2008, 02:26pm)
het is een online textbased gangstergame
ohh..
Is het leuk??
Akiraprise
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#24
May 26 2008 07:50am
Quote (Apachai @ Mon, May 26 2008, 01:36pm)
ohh..
Is het leuk??
alle muds zijn lomp
Spykerr
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold
:
30.00
#25
May 26 2008 07:56am
Quote (Apachai @ Mon, 26 May 2008, 15:36)
ohh..
Is het leuk??
ik heb in het verleden wel iets soortgelijks gespeeld.. de een vind het leuk, de ander niet...
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#26
May 26 2008 08:24am
Quote (Spykerr @ Mon, May 26 2008, 02:56pm)
ik heb in het verleden wel iets soortgelijks gespeeld.. de een vind het leuk, de ander niet...
Ok..
Is het ergens te downloaden ofzo?
Of previeuws er van?
ufGlenn
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold
:
180.00
#27
May 27 2008 10:43am
Quote (Apachai @ Mon, 26 May 2008, 15:24)
Ok..
Is het ergens te downloaden ofzo?
Of previeuws er van?
ik weet niet of ik link mag posten
pm maar als je wilt, tis geewoon op internet explorer
dzigibau
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 70%
#28
May 27 2008 10:50am
Quote (Apachai @ Mon, May 26 2008, 02:24pm)
Ok..
Is het ergens te downloaden ofzo?
Of previeuws er van?
Browser games zijn tijdverspilling..
Als je niks beters te doen hebt in je tijd dan is het mss wel geschikt voor jou 'meisje'
ufGlenn
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold
:
180.00
#29
May 27 2008 10:51am
Quote (dzigibau @ Tue, 27 May 2008, 17:50)
Browser games zijn tijdverspilling..
Als je niks beters te doen hebt in je tijd dan is het mss wel geschikt voor jou 'meisje'
ik heb meer tijd in me leven als voor 1 ding
dzigibau
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 70%
#30
May 27 2008 10:52am
Quote (ufGlenn @ Tue, May 27 2008, 04:51pm)
ik heb meer tijd in me leven als voor 1 ding
Laat mij raden jij bent 14/15?
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact