d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Posten Van Youtube Filmpje > Word Dat Nog Gedaan Hierzo Op Nld Forum?
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
May 21 2008 02:13am
Quote (Ov2rkill @ Tue, May 20 2008, 09:24pm)
De trilogie kent iedereen wel!

http://www.youtube.com/watch?v=Zhe2jskf1ms

Dit is het eerste filmpje, en ja, dat ben ik in het begin, voor de andere filmpjes kijk je maar onder de username!
Toen kon ik nog niet drinken tongue.gif
(7seconden, dear god!)

Nu ook nog niet maarkom!


Ik lag echt strijk bij dit filmpje, het roept zoveel herinneringen op. tongue.gif

Breng het glaasje naar je lippen, laat het zachtjes binnenglippen
Breng het glaasje aan de mond en drink het uuuuiiiit tot op de grond. happy.gif

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 21 2008 09:01am
Quote (Flatulence @ Tue, May 20 2008, 09:30pm)
Ik fucking hou van je, Danny.


Moar plz!

Quote (mrs.piggy @ Wed, May 21 2008, 09:13am)
Ik lag echt strijk bij dit filmpje, het roept zoveel herinneringen op. tongue.gif

Breng het glaasje naar je lippen, laat het zachtjes binnenglippen
Breng het glaasje aan de mond en drink het uuuuiiiit tot op de grond. happy.gif


op dat moment was het trouwens de eerste keer dat ik dat liedje hoorde,
paar jaar later hadden ze geen tijd meer om een liedje te beginnen, het bier was al te snel op smile.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 21 2008 09:25am
Quote (Ov2rkill @ Wed, May 21 2008, 04:01pm)
op dat moment was het trouwens de eerste keer dat ik dat liedje hoorde,
paar jaar later hadden ze geen tijd meer om een liedje te beginnen, het bier was al te snel op smile.gif


Paar jaar later ?
Heeft wel ff geduurd dan he ^^


This post was edited by Apachai on May 21 2008 09:26am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 21 2008 09:37am
Quote (Apachai @ Wed, May 21 2008, 04:25pm)
Paar jaar later ?
Heeft wel ff geduurd dan he ^^


Jah, ik was toen 16 ofzo, en ik nog niet zo lang een pintje 'binnenzwelgen'.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
May 22 2008 01:47pm
Quote (JurK. @ Tue, 20 May 2008, 17:47)
http://www.youtube.com/watch?v=Z7TpjkxPv0A


tering heb me hiero in me 1tje kapot gelachen biggrin.gif
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
May 23 2008 01:26am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 24 2008 08:11am
@xycho2d haha die is echt vet xd
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
May 24 2008 01:03pm
J'aime j'aime Durbuy.

Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
May 25 2008 04:37am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 20 May 2008, 19:28)
Stakker.


+1

kut junkie met zn kut euro
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 25 2008 06:24pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll