d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Pic In Post
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 18 2008 04:13pm
Quote (JurK. @ Sun, 18 May 2008, 23:02)
in t egin heb je 120 sec post delay

dus 5 posts max ~~


Eindelijk iemand die het snapt ^^
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 19 2008 01:16am
Quote (JurK. @ Sun, May 18 2008, 11:02pm)
in t egin heb je 120 sec post delay

dus 5 posts max ~~


Ojah, had ik niet aan gedacht tongue.gif
Ach, ken gebeuren biggrin.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 19 2008 03:19am
Quote (Apachai @ Mon, 19 May 2008, 08:16)
Ojah, had ik niet aan gedacht tongue.gif
Ach, ken gebeuren biggrin.gif


mja, is gedaan om de enorme vloed van multies tegen te gaan.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll