d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hd Tv.
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 15 2008 10:57am
Quote (Godsterrorforce @ Thu, 15 May 2008, 10:01)
en kanni, Homoseksueel? kan je niet met wat beters komen? Grow up.

Homoseksualiteit is een heel volwassen onderwerp.
Godsterrorforce.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 15 2008 11:13am
Quote (Sokaris @ Thu, 15 May 2008, 10:35)
Wat een gezellig forum ik denk dat ik hier nog even blijf ik voel mij hier in mijn element


happy.gif kostelijk.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 15 2008 11:22am
Quote (Godsterrorforce @ Thu, 15 May 2008, 10:01)
Ik was gewoon benieuwd of mensen iets van dit merk afwisten oid.

en met wij, wie bedoel je daarmee? je E-Friends?

het interesseert me verder ook niet wat hier verder word gezegt, het gaat me puur om de info over de TV zelf.

en kanni, Homoseksueel? kan je niet met wat beters komen? Grow up.


Nogmaals:
- Je vraagt de mening van de mensen hier en je doet je voor alsof je nog volledig onbekend bent met de tv.
- Iemand levert negatief commentaar.
- Jij:
"t interesseert me niet zoveel, wat voor merk het is..

lijkt me een goeie tv, lekker groot, en er zit garantie op dus."


DIE SHIT IS FUCKING IN D EWA R
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 15 2008 12:15pm
Als je niks boeiends te melden heb, flikker dan gewoon op.

snap je dit wel?

er kan hier ook nooit een normaal topic zijn.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 15 2008 12:21pm
Quote (Godsterrorforce @ Thu, 15 May 2008, 19:15)
Als je niks boeiends te melden heb, flikker dan gewoon op.

snap je dit wel?

er kan hier ook nooit een normaal topic zijn.


dat komt omdat jongetjes van 14 die op sgool gepest worden niet tegen kritiek kunnen op dit internet en dan ruzie gaan maken.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 15 2008 12:30pm
Quote (Godsterrorforce @ Thu, May 15 2008, 08:15pm)
Als je niks boeiends te melden heb, flikker dan gewoon op.

snap je dit wel?

er kan hier ook nooit een normaal topic zijn.
Haha, je wou gewoon iedereen ff melden dat je een LCD van je pappie en mammie krijgt. Big deal.

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 15 2008 01:07pm
Quote (Flatulence @ Thu, 15 May 2008, 20:30)
Haha, je wou gewoon iedereen ff melden dat je een LCD van je pappie en mammie krijgt. Big deal.


Juist, dat is mijn punt.
Member
Posts: 104
Joined: May 12 2008
Gold: 0.00
May 15 2008 02:34pm
Nou snap ik waarom jullieallemaal zoveel warn hebben
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
May 25 2008 04:30am
Quote (Doggy-Style @ Wed, 14 May 2008, 12:48)
Gebruik gewoon reviews die je kunt vinden dmv google.nl


+1
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll