Quote (Godsterrorforce @ Thu, 15 May 2008, 10:01)
Ik was gewoon benieuwd of mensen iets van dit merk afwisten oid.
en met wij, wie bedoel je daarmee? je E-Friends?
het interesseert me verder ook niet wat hier verder word gezegt, het gaat me puur om de info over de TV zelf.
en kanni, Homoseksueel? kan je niet met wat beters komen? Grow up.
Nogmaals:
- Je vraagt de mening van de mensen hier en je doet je voor alsof je nog volledig onbekend bent met de tv.
- Iemand levert negatief commentaar.
- Jij:
"t interesseert me niet zoveel, wat voor merk het is..
lijkt me een goeie tv, lekker groot, en er zit garantie op dus."
DIE SHIT IS FUCKING IN D EWA R