d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Succes Alle Eindexamenkandidaten!
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 16 2008 08:54am
Quote (mUMmY- @ Thu, 15 May 2008, 21:13)
Haha, ruilen? Heb ik tenminste nog even tijd om te leren =).
Maareh, Axid, had jij een maatschappijprofiel? Want als je geen begrippen wilt leren lijkt het me bij vakken als AK of ECO toch best handig.

Iemand anders die gebruikt maakt van de proefexamens op internet trouwens? Echt een aanrader voor als je niet zoveel tijd meer hebt.


ik deed N&T met economie, had t zowiezo niet zo veel nodig idd geen ak.
en voor eco niet gebruikt, binas was mijn woordenboek
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 16 2008 12:11pm
Quote (mUMmY- @ Thu, May 15 2008, 09:13pm)
Haha, ruilen? Heb ik tenminste nog even tijd om te leren =).
Maareh, Axid, had jij een maatschappijprofiel? Want als je geen begrippen wilt leren lijkt het me bij vakken als AK of ECO toch best handig.

Iemand anders die gebruikt maakt van de proefexamens op internet trouwens? Echt een aanrader voor als je niet zoveel tijd meer hebt.


Hmm, ik heb het een keer gebruikt met biologie, omdat ik twee begrippen veel door elkaar haalde.
Eentje daarvan opgezocht, kon ik nog bij 3 vragen gebruiken ofzo.

Maar ik zou t verder niet veel gebruiken, een begrip kan bij een vak als aardrijkskunde weer iets anders betekenen als wat in je woordenboek staat.
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
May 18 2008 09:29am
Quote
Succes Alle Eindexamenkandidaten!


ty
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 18 2008 01:58pm
suc6 iedereen die eindexamen doet wink.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 19 2008 01:23am
Quote (Koneko @ Wed, May 14 2008, 04:08pm)
ik heb komende maandag dinsdag

als je havo doet kan ik je dus wel antwoorden geven tongue.gif


Ik doe vmbo ja smile.gif
En het word idd op dezelfde tijdstippen gegeven tongue.gif
Wel jammer, maja, het zij zo ^^

Morgen dus me eerste examen, iedereen die vandaag al examens heeft of in verloop van de komende 2 weken, succes en word niet te zenuwachtig tongue.gif
Member
Posts: 28,105
Joined: Jul 22 2006
Gold: 0.00
May 25 2008 11:00am
Ik moet alleen nog biologie en scheikunde.
Ik zal zo blij zijn als ik klaar ben happy.gif
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 25 2008 12:20pm
Ik ben klaar.. nu wachten tot 12 juni ofzo
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 25 2008 01:10pm
Quote (Pari @ Sun, May 25 2008, 06:00pm)
Ik moet alleen nog biologie en scheikunde.
Ik zal zo blij zijn als ik klaar ben happy.gif


Ik heb maa,dins,woens laatste examens ( aanstaande )
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 25 2008 01:21pm
Quote (Apachai @ Sun, May 25 2008, 07:10pm)
Ik heb maa,dins,woens laatste examens ( aanstaande )


Succes dude
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 25 2008 01:28pm
Quote (Akiraprise @ Sun, May 25 2008, 08:21pm)
Succes dude


ty ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll