Quote (mUMmY- @ Thu, May 15 2008, 09:13pm)
Haha, ruilen? Heb ik tenminste nog even tijd om te leren =).
Maareh, Axid, had jij een maatschappijprofiel? Want als je geen begrippen wilt leren lijkt het me bij vakken als AK of ECO toch best handig.
Iemand anders die gebruikt maakt van de proefexamens op internet trouwens? Echt een aanrader voor als je niet zoveel tijd meer hebt.
Hmm, ik heb het een keer gebruikt met biologie, omdat ik twee begrippen veel door elkaar haalde.
Eentje daarvan opgezocht, kon ik nog bij 3 vragen gebruiken ofzo.
Maar ik zou t verder niet veel gebruiken, een begrip kan bij een vak als aardrijkskunde weer iets anders betekenen als wat in je woordenboek staat.