d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Concert In Landgraaf > Ben Met Me Pa Geweest :)
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
May 12 2008 03:51pm
jammer dat het maar 1 concert was maar me pa heeft gezegt als ze ooit weer helemaal bij elkaar komen gaan we er weer naartoe al is het in de states of waar ook ter wereld dan zijn wij erook lol

Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 12 2008 03:52pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 09:51pm)
jammer dat het maar 1 concert was maar me pa heeft gezegt als ze ooit weer helemaal bij elkaar komen gaan we er weer naartoe al is het in de states of waar ook ter wereld dan zijn wij erook lol


hey bolle!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 12 2008 03:53pm
Quote (dzigibau @ Mon, 12 May 2008, 22:48)
jij maakt je onsterfelijk belachelijk neem cursus nederlands ofzo


nja als jij het zo goed wist zou je jezelf hebben gezegt wink.gif

maar ik ga pitten slaap lekker kleuter wink.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 12 2008 03:54pm
Ik was er ook, GENIAAL! biggrin.gif
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 12 2008 03:56pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, May 12 2008, 09:53pm)
nja als jij het zo goed wist zou je jezelf hebben gezegt wink.gif

maar ik ga pitten slaap lekker kleuter wink.gif


slaap lekker schatje
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 12 2008 03:58pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 10:51pm)
jammer dat het maar 1 concert was maar me pa heeft gezegt als ze ooit weer helemaal bij elkaar komen gaan we er weer naartoe al is het in de states of waar ook ter wereld dan zijn wij erook lol


Gilmour wil niet. sad.gif
Ik heb hier een stukje uit de krant met een interview met Roger Waters waar dat instond. sad.gif
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
May 12 2008 03:58pm
Quote (Skulvar @ Mon, May 12 2008, 09:54pm)
Ik was er ook, GENIAAL! biggrin.gif


me pa heeft een shirt en cap voor zich zelf gekocht maar was wel duur 30 cap 35 shirt lol
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 12 2008 03:59pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 09:58pm)
me pa heeft een shirt en cap voor zich zelf gekocht maar was wel duur 30 cap 35 shirt lol


ja als hij maat xxxxl heeft is het idd kk duur ja

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 12 2008 04:01pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 10:58pm)
me pa heeft een shirt en cap voor zich zelf gekocht maar was wel duur 30 cap 35 shirt lol


Huh? Shirts waren toch allemaal 30? tongue.gif
Mijne in iedergeval wel tongue.gif
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
May 12 2008 04:03pm
kan wel ik dacht 35 wij hebben het vlak bij de ingang gehaald naast die stand van arrow classic rock

en ja david gilmore wilt niet opnieuw beginnen maar komt nog wel wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll