☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Concert In Landgraaf > Ben Met Me Pa Geweest :)
Prev
1
2
3
4
5
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 695
Replies: 45
Track Topic
xxrey-apoxx
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold
:
250.50
#21
May 12 2008 03:51pm
jammer dat het maar 1 concert was maar me pa heeft gezegt als ze ooit weer helemaal bij elkaar komen gaan we er weer naartoe al is het in de states of waar ook ter wereld dan zijn wij erook lol
dzigibau
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 70%
#22
May 12 2008 03:52pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 09:51pm)
jammer dat het maar 1 concert was maar me pa heeft gezegt als ze ooit weer helemaal bij elkaar komen gaan we er weer naartoe al is het in de states of waar ook ter wereld dan zijn wij erook lol
hey bolle!
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#23
May 12 2008 03:53pm
Quote (dzigibau @ Mon, 12 May 2008, 22:48)
jij maakt je onsterfelijk belachelijk neem cursus nederlands ofzo
nja als jij het zo goed wist zou je jezelf hebben gezegt
maar ik ga pitten slaap lekker kleuter
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#24
May 12 2008 03:54pm
Ik was er ook, GENIAAL!
dzigibau
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 70%
#25
May 12 2008 03:56pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, May 12 2008, 09:53pm)
nja als jij het zo goed wist zou je jezelf hebben gezegt
maar ik ga pitten slaap lekker kleuter
slaap lekker schatje
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#26
May 12 2008 03:58pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 10:51pm)
jammer dat het maar 1 concert was maar me pa heeft gezegt als ze ooit weer helemaal bij elkaar komen gaan we er weer naartoe al is het in de states of waar ook ter wereld dan zijn wij erook lol
Gilmour wil niet.
Ik heb hier een stukje uit de krant met een interview met Roger Waters waar dat instond.
xxrey-apoxx
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold
:
250.50
#27
May 12 2008 03:58pm
Quote (Skulvar @ Mon, May 12 2008, 09:54pm)
Ik was er ook, GENIAAL!
me pa heeft een shirt en cap voor zich zelf gekocht maar was wel duur 30 cap 35 shirt lol
dzigibau
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 70%
#28
May 12 2008 03:59pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 09:58pm)
me pa heeft een shirt en cap voor zich zelf gekocht maar was wel duur 30 cap 35 shirt lol
ja als hij maat xxxxl heeft is het idd kk duur ja
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#29
May 12 2008 04:01pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 10:58pm)
me pa heeft een shirt en cap voor zich zelf gekocht maar was wel duur 30 cap 35 shirt lol
Huh? Shirts waren toch allemaal 30?
Mijne in iedergeval wel
xxrey-apoxx
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold
:
250.50
#30
May 12 2008 04:03pm
kan wel ik dacht 35 wij hebben het vlak bij de ingang gehaald naast die stand van arrow classic rock
en ja david gilmore wilt niet opnieuw beginnen maar komt nog wel
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact