d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hijg Telefoontjes
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 5 2008 10:46am
moet je wel echt overdreven terug hijgen ^
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 5 2008 11:11am
Hehe, 't is al geregeld.
Ze zou al gaan verhuizen, en woont nu bij ons in.
Ze heeft nu geen vaste telefoon meer, dus ook geen hijgtelefoontjes.
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jun 8 2008 01:48pm
Ga dat nummer traceren en dan het nummer intikke bij je provider en dan weet je zijn adress.
dan kan je hem verrot meppe.

Werkt wel wink.gif zelf gedaan. Zo'n idioot gaat dreigen, aangegeven bij de politie maar die deden er niks aan sleep.gif dus deed ik dat van traceren enzo
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll