d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet Roken > Is Chill
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
May 9 2008 10:28am
Quote (JurK. @ Fri, 9 May 2008, 17:35)
ok, dus dit is wat normaals? ^^

als dit pvp eu was zou er 10duizend keer gespamd worden: LOL SELFOWNED.


Wat voor scheit argument is dat nou weer man, kom op! laugh.gif

On topic:

Ik ben de laatste tijd meer van de hasj, maar een goede Amnesia sla ik ook zeker niet af haha.

This post was edited by CorvX on May 9 2008 10:29am
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
May 9 2008 01:52pm
nog steeds supershiva fan wink.gif

maar withe widow gaat er ook wel in :-)

edit: tPYFoutje

This post was edited by PYF_Secret on May 9 2008 01:52pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 9 2008 01:56pm
Quote (JurK. @ Thu, 8 May 2008, 10:08)
mischa komop.. bbdg is al verbanne van dit subforum en jij gaat op de zelfde manier door, das best blind weet je..


verbannen van dit subforum?
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
May 9 2008 01:57pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 9 May 2008, 21:56)
verbannen van dit subforum?


blijkbaar niet ^^
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 10 2008 03:12am
Quote (JurK. @ Fri, May 9 2008, 03:35pm)
ok, dus dit is wat normaals? ^^

als dit pvp eu was zou er 10duizend keer gespamd worden: LOL SELFOWNED.


het topic gaat over wiet, en de eerste die ontopic reageerd is leo..

zegt een hoop over de intelligentie van de bevolking van dutch forum
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
May 10 2008 03:49am
Quote (Mischa @ Sat, 10 May 2008, 10:12)
het topic gaat over wiet, en de eerste die ontopic reageerd is leo..

zegt een hoop over de intelligentie van de bevolking van dutch forum


ik vind dat het meer gaat over de interesse over dit onderwerp ^^

maaaaaaaaar.. mijn favoriet is special haze smile.gif
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 10 2008 04:41am
Quote (PYF_Secret @ Fri, May 9 2008, 07:57pm)
blijkbaar niet ^^


helaas..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 11 2008 02:01am
afgelopen donderdag was ik kapot zat na het bowlen op de camping en toen gingen we op een terasje zitten daar en het werd langzaam donker en later

en toen hebben we met zen alle nog ff een lange party joint gerookt weet niet wat erin zat maar 3 hijsen en ik voelde hem al goed

volgende ochtend zei mijn vriendin dat ik allemaal vreemd zat te praten over dat ik wou olie boren en dat ze niet wist waar ik het over had

nou, ik weet dat nu wel hoor sad.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 11 2008 02:30am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 11 May 2008, 10:01)


volgende ochtend zei mijn vriendin dat ik allemaal vreemd zat te praten over dat ik wou olie boren en dat ze niet wist waar ik het over had

nou, ik weet dat nu wel hoor sad.gif


Waarover dan?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 11 2008 03:05am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 11 May 2008, 09:30)
Waarover dan?


typisch
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll