d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Spreken Nederlands
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 5 2008 04:55am
Kankerfijn voor je.

Ik draag 's nachts een zonnebril, zodat ik mijn naam kan vergeten en jij jouw gram kan halen.
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 5 2008 04:56am
Quote (WemyNM @ Mon, May 5 2008, 10:55am)
Kankerfijn voor je.

Ik draag 's nachts een zonnebril, zodat ik mijn naam kan vergeten en jij jouw gram kan halen.


Leuk voor je
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 5 2008 04:58am
Quote (dzigibau @ Mon, 5 May 2008, 11:56)
Leuk voor je


KANKERLEUK JA
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 5 2008 04:59am
Ik ben eigenlijk opzoek naar de lemonparty god

Maar ik ben verdwaald
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 5 2008 05:04am
Quote (dzigibau @ Mon, 5 May 2008, 11:59)
Ik ben eigenlijk opzoek naar de lemonparty god

Maar ik ben verdwaald


Verdwaald in mijn mooie ogen, die je herinneren aan die zoetgeurende avonden vol dromerigheid en na-utopische prikkelingen, de glooiende groene landschappen vol kievitsbloemen en het meanderende beekje dat het uitzicht, als een verbitterde slager die zijn laatste zwijntje slacht op de vooravond van zijn faillissement, doorklievde.
Ja, je bent verdwaald.
Maar ik haal je terug.
De realiteit is nabij, tijger.
Houd je haaks.

This post was edited by WemyNM on May 5 2008 05:04am
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 5 2008 05:06am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 5 2008 05:06am
Haha, top.
Iemand begreep me.
Übersong.

Corey Hart versie is geniaal.

This post was edited by WemyNM on May 5 2008 05:07am
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 5 2008 05:07am
Quote (WemyNM @ Mon, May 5 2008, 11:06am)
Haha, top.
Iemand begreep me.
Übersong.


Ik begrijp jou altijd heart.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 5 2008 05:07am
Quote (dzigibau @ Mon, 5 May 2008, 12:07)
Ik begrijp jou altijd heart.gif


Hoe kan ik het vergeten.
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 5 2008 05:08am
Quote (WemyNM @ Mon, May 5 2008, 11:07am)
Hoe kan ik het vergeten.


Idd ik ben hier al sinds 2004..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll