d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lees Dit Is Mss? > Lol
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
May 3 2008 05:55am
Quote (Chiaotzu @ Sat, May 3 2008, 11:54am)
Ladder? Nonladder?


non ladder, imo ladder is ez , en als je ladder bent : nee ik wil hier geen 15 paginas lange discutie van waarom jij ladder beter vind

Quote (Chiaotzu @ Sat, May 3 2008, 12:00pm)
ROFL NOOB

kun je niet zonder je bugged items

NL is voor noobs blablabla


zoiets verwachte ik al van jou


This post was edited by cranium-sf on May 3 2008 06:03am
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 06:00am
Quote (cranium-sf @ Sat, May 3 2008, 11:55am)
non ladder, imo ladder is ez , en als je ladder bent : nee ik wil hier geen 15 paginas lange discutie van waarom jij ladder beter vind


ROFL NOOB

kun je niet zonder je bugged items

NL is voor noobs blablabla
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
May 3 2008 07:03am
Quote (cranium-sf @ Sat, 3 May 2008, 08:56)
een shako ownd op soso? wat ben jij debiel
1 van men sorcjes heeft shako en haalt 1.5 k life / 5.2 k mana 95 es ful telekenesis , denk dat jij nog niet eens de helft haalt


drm dat ik zelf met light soso 5.2k mana heb en 1.6k life op lvl 93 dusja
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 07:06am
Quote (blacklist @ Sat, May 3 2008, 01:03pm)
drm dat ik zelf met light soso 5.2k mana heb en 1.6k life op lvl 93 dusja


BMANA

WAUW COOL

SUKKEL.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
May 3 2008 07:09am
veel reacties op deze pm lol ik heb 117 fcr op light wrm zou ik dan cheap doen en ne shako neme als ik genoeg items en fg kan geraken en een circ neme van 1k fg?

wa ik op men circ heb is beter dan een shako dus ja en ik zocht gwn wa mensen voor te game nie voor te zitte zevere tegen elkaar ...
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 07:10am
Quote (blacklist @ Sat, May 3 2008, 01:09pm)
veel reacties op deze pm lol ik heb 117 fcr op light wrm zou ik dan cheap doen en ne shako neme als ik genoeg items en fg kan geraken en een circ neme van 1k fg?

wa ik op men circ heb is beter dan een shako dus ja en ik zocht gwn wa mensen voor te game nie voor te zitte zevere tegen elkaar ...


inderdaad gelijk heb je!
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
May 3 2008 07:11am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 3 May 2008, 00:29)
xd hahaha

kzie wel dat jij een newb bent.


haha lol als ik zo newb ben wrm own ik jou elke keer 1v1? vertel is? en wrm join isam dan ook deze clan en is co leader?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 3 2008 08:11am
Quote (blacklist @ Fri, May 2 2008, 11:19pm)
nie zo groots jongen ,wa denk je dat je echt zo pro bent? xD ik zag daar juist nog een soso van je clan met shako rond lope ,lol zo cheap zijn wij nie ze xD

imo zijn jullie nie meer dan die random playerkes in pub duel games dus ja wink.gif


Shako soso ken een circ soso ez ownen.. rofl..
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
May 3 2008 08:16am
ja als ze newb zijn mss xD ik heb geen cheap oplossings nodig voor mooie soso te maken wink.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 3 2008 08:33am
Quote (blacklist @ Sat, May 3 2008, 03:16pm)
ja als ze newb zijn  mss xD ik heb geen cheap oplossings nodig voor mooie soso te maken wink.gif


echt dom jij he?
Een es soso bijv. krijgt van shako icon_pointr.gif 2 minder sks in telekenis, 2 to all, en niet alleen 3 to fire bijv. life + mana, kan je ook een sock in duwen..

Wrom is cheap altijd slecht?
Iedereen weet als het goed is:

Duurder is niet altijd beter
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll