Quote (boer_vince @ Fri, May 2 2008, 09:26am)
oke nerdje, die 'grap' is nou al echt oud.
alsjeblieft probeer wat status te krijgen.
je bent 08joined en je hebt 30% warn
en je hebt 0.00 forumgold
wie denk je wel niet dat je bent ? sukkeltje.
Ik neem aan dat het over jou gaat ik weet er weinig van maar ik ben de vriendin van BanaanMetBolhoed en hij is geen nerdje..
Omdat iemand in 2008 is gejoined gaat zijn/haar status automatisch omlaag ofzo? Als je zo redeneerd hoor je hier gewoonweg niet thuis.
En 20.45 fg is ook niet iets om naar huis te schrijven..