d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Hoe Denken Jullie Over Dit Gedeelte Van Het Forum?
Prev1234513Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 2 2008 03:26am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Fri, May 2 2008, 09:21am)
Heeft die sukkel inmiddels al een nieuwe hond?


wie??
Member
Posts: 31,236
Joined: Dec 23 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 2 2008 03:26am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Fri, 2 May 2008, 09:21)
Heeft die sukkel inmiddels al een nieuwe hond?


oke nerdje, die 'grap' is nou al echt oud.

alsjeblieft probeer wat status te krijgen.

je bent 08joined en je hebt 30% warn

en je hebt 0.00 forumgold

wie denk je wel niet dat je bent ? sukkeltje.
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 2 2008 03:31am
Quote (boer_vince @ Fri, May 2 2008, 09:26am)
oke nerdje, die 'grap' is nou al echt oud.

alsjeblieft probeer wat status te krijgen.

je bent 08joined en je hebt 30% warn

en je hebt 0.00 forumgold

wie denk je wel niet dat je bent ? sukkeltje.


Ik neem aan dat het over jou gaat ik weet er weinig van maar ik ben de vriendin van BanaanMetBolhoed en hij is geen nerdje..

Omdat iemand in 2008 is gejoined gaat zijn/haar status automatisch omlaag ofzo? Als je zo redeneerd hoor je hier gewoonweg niet thuis.

En 20.45 fg is ook niet iets om naar huis te schrijven..
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 2 2008 03:33am
Quote (boer_vince @ Fri, May 2 2008, 09:26am)
oke nerdje, die 'grap' is nou al echt oud.

alsjeblieft probeer wat status te krijgen.

je bent 08joined en je hebt 30% warn

en je hebt 0.00 forumgold

wie denk je wel niet dat je bent ? sukkeltje.


Mijn hond leeft iniedergeval nog.
Ik ben op mn main acc eerder dan jou gejoined.
Ik heb op mn main acc nog meer dan 30% warn.
Je moet niet janken over fg, want je hebt zelf ook niks. Of ben je trots op je 20fg?

Flikker toch op man.

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13343972&f=259

NOSTALGIE :')

This post was edited by BanaanMetBolhoed on May 2 2008 03:34am
Member
Posts: 31,236
Joined: Dec 23 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 2 2008 03:42am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Fri, 2 May 2008, 09:33)
Mijn hond leeft iniedergeval nog.
Ik ben op mn main acc eerder dan jou gejoined.
Ik heb op mn main acc nog meer dan 30% warn.
Je moet niet janken over fg, want je hebt zelf ook niks. Of ben je trots op je 20fg?

Flikker toch op man.

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13343972&f=259

NOSTALGIE :')


Reported aan een mod.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
May 2 2008 03:59am
tts wat zielig , ff flauwe grappen maken ( die dus niet grappig zijn ) over iemand zen overleden huisdier

BanaanMetBolhoed je bent echt een idioot
Member
Posts: 31,236
Joined: Dec 23 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 2 2008 04:07am
Quote (cranium-sf @ Fri, 2 May 2008, 09:59)
tts wat zielig , ff flauwe grappen maken ( die dus niet grappig zijn ) over iemand zen overleden huisdier

BanaanMetBolhoed  je bent echt een idioot


vouch en bedankt.

maar laten we weer even terug gaan naar het onderwerp.

wat vinden jullie van dit nederlandse gedeelte ?

ik vind dat ze door mensen zoals 'banaanmetbolhoed' worden verpest.

echt zwaar minder dat zulke sukkeltjes ons mooie nederlandse forum verpesten.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 2 2008 04:12am
Quote (boer_vince @ Fri, 2 May 2008, 11:07)
echt zwaar minder dat zulke sukkeltjes ons mooie nederlandse forum verpesten.[/b]


Quote (boer_vince @ Fri, 2 May 2008, 11:07)
Kvind het hier eigenlijk gewoon niks.
99% van alle topics zijn spam topics.


Wat doe je hypocriet.

En je hond is niet dood. Die zit al 24 jaar bij mij in de kelder.

This post was edited by WemyNM on May 2 2008 04:13am
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 2 2008 04:18am
Quote (boer_vince @ Fri, May 2 2008, 09:42am)
Reported aan een mod.


OH NOES, I MUST GO INTO HIDING! ohmy.gif
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 2 2008 04:18am
Quote (boer_vince @ Fri, May 2 2008, 10:07am)
vouch en bedankt.

maar laten we weer even terug gaan naar het onderwerp.

wat vinden jullie van dit nederlandse gedeelte ?

ik vind dat ze door mensen zoals 'banaanmetbolhoed' worden verpest.

echt zwaar minder dat zulke sukkeltjes ons mooie nederlandse forum verpesten.


sukkeltjes? wie maakt er een cta in een perfect gmb

noob
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234513Next
Add Reply New Topic New Poll