d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stem Op Deze Poll
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 1 2008 02:16pm
Melk is ook goed voor elk.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 1 2008 02:22pm
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 1 May 2008, 22:16)
Melk is ook goed voor elk.

Daar kun je vraagtekens bij zetten...
Het is toch vreemd dat mensen de enige zoogdieren zijn die na de zoogperiode doorgaan met het drinken van melk.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 1 2008 02:36pm
Quote (Spykerr @ Thu, 1 May 2008, 22:22)
Daar kun je vraagtekens bij zetten...
Het is toch vreemd dat mensen de enige zoogdieren zijn die na de zoogperiode doorgaan met het drinken van melk.


Niet vreemd, dat hebben we onszelf aangeleerd. happy.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 1 2008 03:10pm
Mijn veel te ver gezochte woordgrap gaat de mist in.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 1 2008 03:20pm
Quote (Spykerr @ Thu, May 1 2008, 09:22pm)
Daar kun je vraagtekens bij zetten...
Het is toch vreemd dat mensen de enige zoogdieren zijn die na de zoogperiode doorgaan met het drinken van melk.


Die is wel leuk gevonden tongue.gif
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 1 2008 03:38pm
Quote (Spykerr @ Thu, May 1 2008, 08:22pm)
Daar kun je vraagtekens bij zetten...
Het is toch vreemd dat mensen de enige zoogdieren zijn die na de zoogperiode doorgaan met het drinken van melk.


Hoezo? Ik drink 1 á 2 liter melk per dag..

Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 1 2008 04:45pm
Quote (Chiaotzu @ Thu, May 1 2008, 10:38pm)
Hoezo? Ik drink 1 á 2 liter melk per dag..


Dat is meer dan toen je een baby was smile.gif
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 1 2008 04:56pm
Quote (Apachai @ Thu, May 1 2008, 10:45pm)
Dat is meer dan toen je een baby was smile.gif


Klopt toen ik een baby was dronk ik bier
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
May 2 2008 02:46am
Nee heb ik gestemd
Member
Posts: 36,120
Joined: Apr 2 2006
Gold: 208,274.67
May 2 2008 04:32pm
Quote (Hellskin @ Thu, 1 May 2008, 16:27)
leuk dat je jezelf trusted trader noemt.

mensen die vanzichzelf zeggen dat ze betrouwbaar zijn wantrouw ik bij voorbaat. lol


Ik ben zeer onbetrouwbaar banana.gif

Maar goed, vogende keer kun je gewoon reacties afwachten in de thread zelf...

't is nou niet echt nodig om er 10 topics aan vuil te maken.

Ook een beetje duidelijker beargumenteren waarom iets goed is voor de site.

Gewoon leuk redt het nou niet echt, anders zou je tich van ''ik wil dit omdat ik het leuk vind'' threads krijgen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll