d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Is Volgens Jullie De Beste Spelcomputer??
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 2 2008 04:45am
Quote (Falkerakatim @ Fri, May 2 2008, 09:01am)
DE GAMEBOY!! zo nen grote grijzen bak tongue.gif zonder kleurenscherm enal tongue.gif
ik heb da nog steeds liggen tongue.gif met wario 2 erin tongue.gif


KANKERSTOER! :LD:D:D:D:D:D:biggrin.gif:D:D:D: OFMG
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 2 2008 05:22am
Quote (Hellskin @ Thu, 1 May 2008, 20:20)
link en zelda zitten ook op de Wii.


Ja, maar op de NES ziet het er prachtig uit:



Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 2 2008 05:23am
Quote (uNoTopia @ Fri, 2 May 2008, 12:22)
Ja, maar op de NES ziet het er prachtig uit:

http://www.ebombfilms.com/articles/images/zelda_screen.jpg

http://www.gamethink.net/IMG/png/NES_Legend_of_Zelda_1.png


u havs ein deku-nut
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 2 2008 05:33am
Quote (JurK. @ Fri, 2 May 2008, 13:23)
u havs ein deku-nut


Een wat? :|
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 05:26am
Quote (uNoTopia @ Fri, May 2 2008, 11:33am)
Een wat? :|


omg.. nep zelda fan
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 3 2008 02:39pm
Quote (Chiaotzu @ Sat, 3 May 2008, 13:26)
omg.. nep zelda fan


Ik ben geen zelda fan, sorry.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll