☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Hoe Komen Jullie Je Vakantie Door?
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1249
Replies: 54
Track Topic
Chiaotzu
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#21
May 3 2008 06:17am
Quote (Sjaakje007 @ Sat, May 3 2008, 12:05pm)
dat is idd wel kanker chill met je 13 hyves vriendjes
lolz
kid got owned
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#22
May 5 2008 04:38am
WERKEN + RONDHANGEN MET MIJN MATTIES
Quote (Sjaakje007 @ Sat, May 3 2008, 12:05pm)
dat is idd wel kanker chill met je 13 hyves vriendjes
Hoeveel heb jij er dan? 756?
This post was edited by JWT on May 5 2008 04:39am
dzigibau
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 70%
#23
May 5 2008 04:40am
Computer spelen, buiten in de zon zitten lekker
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#24
May 5 2008 04:43am
Quote (JWT @ Mon, 5 May 2008, 11:38)
WERKEN + RONDHANGEN MET MIJN MATTIES
Hoeveel heb jij er dan? 756?
je vergeet dat het aantal hyvesvriendjes bepaald hoe cool je bent he.
dzigibau
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 70%
#25
May 5 2008 04:44am
Ik heb geen hyves maar vrienden van mij hebben het. Is het leuk?
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#26
May 5 2008 04:45am
Quote (dzigibau @ Mon, May 5 2008, 10:44am)
Ik heb geen hyves maar vrienden van mij hebben het. Is het leuk?
Leg is uit wat ''Hyves'' is AUB.
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#27
May 5 2008 04:45am
Quote (dzigibau @ Mon, 5 May 2008, 11:44)
Ik heb geen hyves maar vrienden van mij hebben het. Is het leuk?
lol of je hebt heel veel geleerd in de afgelope 20 seconden, of je bent gewoon nederlandstalig en op zoek naar aandacht :|
dzigibau
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 70%
#28
May 5 2008 04:47am
Quote (JWT @ Mon, May 5 2008, 10:45am)
Leg is uit wat ''Hyves'' is AUB.
AUB? English please
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#29
May 5 2008 04:48am
Quote (dzigibau @ Mon, May 5 2008, 10:47am)
AUB? English please
You just answered your own question.
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#30
May 5 2008 04:48am
Quote (dzigibau @ Mon, 5 May 2008, 11:47)
AUB? English please
omg weet je niet wat aub betekent
t gaat achteruit met de jeugd van tegenwoordig
This post was edited by Tha_Axid on May 5 2008 04:49am
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact