d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Age Of Conan > Wie Gaat Het Spelen?
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 24 2008 04:26pm
het ziet er wel vet gaaf uit happy.gif

beter dan wow in iedergeval
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 24 2008 05:11pm
Quote (Sefran @ Thu, Apr 24 2008, 05:51pm)
Kga dan later wel is een PM naar beide  zenden wanneer de game released is wink.gif

Vanaf 1 mei ga ik ook de open beta spelen, kwestie om al wat "experience" op te doen , net een lang 4 dagen weekend biggrin.gif

Zou wel handiger zijn als er 1 van jullie een tank speelt, want ik ga al healer.


Oooh, 1 mei open beta? biggrin.gif
Ga ik zeker wel ff proberen, heb alleen wel al een boel dingen geplanned voor mei, maar goed. tongue.gif
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Apr 25 2008 05:26am
Quote (Skulvar @ Fri, 25 Apr 2008, 00:11)
Oooh, 1 mei open beta? biggrin.gif
Ga ik zeker wel ff proberen, heb alleen wel al een boel dingen geplanned voor mei, maar goed. tongue.gif


Open beta is voor fileplanet accounts, en dat is ~3-5 euro. dry.gif

Mart
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 25 2008 08:32am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 25 Apr 2008, 00:26)
het ziet er wel vet gaaf uit happy.gif

beter dan wow in iedergeval


En dat is het ook trust me happy.gif

Voor het combat system alleen is het al de moeite.
Kan niet wachten tot 1 mei om de priest classes deftig te testen.

Quote (Baklap @ Fri, 25 Apr 2008, 13:26)
Open beta is voor fileplanet accounts, en dat is ~3-5 euro. dry.gif

Mart


Hmm velen (ben er ook 1 van) is getricked door hun quartly offer (met btw iets van 19$), mocht je de open beta willen spelen via fileplanet.
Maak dan zeker dat je op no clickt van offer zodat je op het volgende scherm lidmaatschap van 1 maand kan kiezen.

Er zijn maar 50 000 keys en die worden gereleased in batches, als je erin wilt best ASAP subscriben voor fileplanet.
Ook zeker maken dat je comarade instaleert en de juiste ambasador instelt, zodat je direct weet wanneer de volgende batch beta keys gereleased is. (ik zat bij de eerste wink.gif )
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Apr 25 2008 11:23am
Quote (Sefran @ Fri, 25 Apr 2008, 15:32)
Hmm velen (ben er ook 1 van) is getricked door hun quartly offer (met btw iets van 19$), mocht je de open beta willen spelen via fileplanet.
Maak dan zeker dat je op no clickt van offer zodat je op het volgende scherm lidmaatschap van 1 maand kan kiezen.

Er zijn maar 50 000 keys en die worden gereleased in batches, als je erin wilt best ASAP subscriben voor fileplanet.
Ook zeker maken dat je comarade instaleert en de juiste ambasador instelt, zodat je direct weet wanneer de volgende batch beta keys gereleased is. (ik zat bij de eerste wink.gif )


Ik wacht liever dan, deze pc kan het toch niet aan, ben atm druk bezig met een nieuwe samenstellen. :>

Mart
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 25 2008 11:31am
Meh, dan wacht ik wel gewoon tot het spel uitkomt. tongue.gif
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 25 2008 03:29pm
Naar welke soort server gaan jullie voorkeuren uit pvp of normal? (in pvp server is alles ffa, iedereen kan iedereen direct aanvallen).
Weet niet hoe ik ertegen over sta, kan gewoon op een pure gankfest uitdraaien.
Aan de andere kant is er atlijd 'danger en spanning' maar dat kan ook op pure frustratie uitdraaien , valt te zien hoe de game/situatie daarop gaat inspelen.

Hopelijk weet ik meer hier over na de open beta.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 25 2008 03:36pm
Quote (Sefran @ Fri, 25 Apr 2008, 22:29)
Naar welke soort server gaan jullie voorkeuren uit pvp of normal? (in pvp server is alles ffa, iedereen kan iedereen direct aanvallen).
Weet niet hoe ik ertegen over sta, kan gewoon op een pure gankfest uitdraaien.
Aan de andere kant is er atlijd 'danger en spanning' maar dat kan ook op pure frustratie uitdraaien , valt te zien hoe de game/situatie daarop gaat inspelen.

Hopelijk weet ik meer hier over na de open beta.


het id dat iedereen iedereen aan kan vallen lijkt me wel zo gaaf.. mar je kan dus als je bv met een boss vecht opeens de final blow krijgen van iemand die je eerst hielp of moet ik het niet zo zien?
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 25 2008 03:42pm
Quote (CpTJenJen @ Fri, 25 Apr 2008, 23:36)
het id dat iedereen iedereen aan kan vallen lijkt me wel zo gaaf.. mar je kan dus als je bv met een boss vecht opeens de final blow krijgen van iemand die je eerst hielp of moet ik het niet zo zien?


Dat hangt ervan af.
Bosses zijn normaal te vinden in instances, en er bestaan 2 soorten in AoC.

Instanced instances zoals WoW (waar je met groep inzit en niemand anders die ertussen komt)
Social instances. (Daar kunnen er rond de 100 spelers in, en dan kunnen er inderdaad gevechten plaatsvinden in de instance zelfs. Of zelfs player versus player fights om de "final boss" loot te bemachtigen).

FFA PvP is inderdaad pure hardcore, niks van carebear. Maar ben benieuwd hoe dit gaat uitdraaien, als het een pure gankfest is roll ik op een normal server.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 25 2008 03:48pm
Hmm, het maakt mij niet zo veel uit. Maar WoW speelde ik wel altijd op een PvP server, en ik denk dat FFA PvP best wel goed in de sfeer van AoC valt.
Mijn voorkeur gaat uit naar PvP, maar het hangt er denk ik toch vooral vanaf wat jullie liever hebben. =)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll