d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Leonard_smalls > Waar Is Hij Gebleven :ss
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 24 2008 09:47am
wrom doet ie netalsof een bt zo speciaal is?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 24 2008 09:51am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 24 2008, 03:47pm)
wrom doet ie netalsof een bt zo speciaal is?


hij zal ook vast nogsteeds ontkennen dat hij van m'n lvl 49 plaguezon verloren heeft.

hij spoort gewoon niet helemaal.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 24 2008 09:54am
Quote (Hellskin @ Thu, 24 Apr 2008, 16:51)
hij zal ook vast nogsteeds ontkennen dat hij van m'n lvl 49 plaguezon verloren heeft.

hij spoort gewoon niet helemaal.


ik heb em ook wel is met men lvl 49 baba gevat

mja daar ben ik eerlijk gezegd niet echt heel erg trots op happy.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 24 2008 05:12pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 24 2008, 04:54pm)
ik heb em ook wel is met men lvl 49 baba gevat

mja daar ben ik eerlijk gezegd niet echt heel erg trots op happy.gif


Tja, daarom besluit je het te posten.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Apr 25 2008 02:41am
Quote (Skulvar @ Fri, 25 Apr 2008, 01:12)
Tja, daarom besluit je het te posten.


da's logisch
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 26 2008 12:17pm
hij heeft me net gepmed dat ik niet mocht zeggen dat hij niet spoorde.

ik zou geen recht van spreken hebben omdat ik teveel posts heb gemaakt op dit forum.



natuurlijk is het een stuk levenlozer hier te posten dan spammen @ nld chat @ bnet.
sorry meneer smalls ik zal niet meer zeggen dat je niet spoort.


maar je hebt ze toch echt niet goed op een rijtje hoor...

This post was edited by Hellskin on Apr 26 2008 12:18pm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 27 2008 02:34am
was het niet eduard die een foto van hem had?
waarin te zien was dat hij gehandicapt in een rolstoel zat met ingebouwde pc of zo
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 30 2008 07:40pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, Apr 27 2008, 08:34am)
was het niet eduard die een foto van hem had?
waarin te zien was dat hij gehandicapt in een rolstoel zat met ingebouwde pc of zo


was die foto echt?

Member
Posts: 12,093
Joined: Oct 16 2006
Gold: 19,775.00
Apr 30 2008 09:47pm
`Die vent is geniaal.


Vroeger altijd;

Was die zovan;

Ik ben de koning jullie zijn mij slaven..

Riiiiiiiiiiight ^^


Dat soort mensen maken diablo een mooi spel!
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 1 2008 05:50am
Quote (Myatuse @ Thu, 1 May 2008, 04:47)
`Die vent is geniaal.


Vroeger altijd;

Was die zovan;

Ik ben de koning jullie zijn mij slaven..

Riiiiiiiiiiight ^^


Dat soort mensen maken diablo een mooi spel!

Okay, Apachai.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll