d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Apachai = Multi
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 09:55am
Quote (theunknownsx @ Mon, 21 Apr 2008, 16:50)
jullie zijn gewoon zielig dat jullie mensen zwart proberen te maken.. de enige multis hier zijn de gene die deze topics maken

apachai is geen multi en ja miss heeft hij een account voor iemand anders gemaakt wat ik niet weet maar hij used em niet dus? geen multi..

en ik ken hem lang genoeg en hij heeft geen multi accounts nodig so gtfo rands


rands !!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 21 2008 09:56am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 21 2008, 04:55pm)
rands !!


Wie? Theunknownsx en ik of Sarpie?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 09:59am
Quote (Apachai @ Mon, 21 Apr 2008, 16:56)
Wie? Theunknownsx en ik of Sarpie?


kijk in topic van zompy at multi acc reports dan zie je voor wie ik ben.

ik zei rands omdat hij dat zei, vond het wel grappig ^^
Banned
Posts: 23
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 10:00am
Trouwens

Al die vouches van je "vrienden" gaan niks uitmaken

Multi = Multi

Das gewoon de keiharde realiteit, al heb je 100 vouches niks gaat daaraan veranderen

smile.gif

Ik hoop voor je dat Njaguar in een goede bui is vandaag ^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 10:03am
Quote (Sarpie @ Mon, 21 Apr 2008, 17:00)
Trouwens

Al die vouches van je "vrienden" gaan niks uitmaken

Multi = Multi

Das gewoon de keiharde realiteit, al heb je 100 vouches niks gaat daaraan veranderen

smile.gif

Ik hoop voor je dat Njaguar in een goede bui is vandaag ^^


vrienden?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 21 2008 10:28am
CARE

en gooi vista van je pc plz
Member
Posts: 13,054
Joined: Jan 15 2007
Gold: 80.00
Apr 21 2008 10:41am
hahaha multi? heb jij bewijs van multi? hij used het acc niet dus is geen multi smile.gif so get a life ga je zelf reporte als multi
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 21 2008 10:42am
Quote (theunknownsx @ Mon, 21 Apr 2008, 17:50)
jullie zijn gewoon zielig dat jullie mensen zwart proberen te maken.. de enige multis hier zijn de gene die deze topics maken

apachai is geen multi en ja miss heeft hij een account voor iemand anders gemaakt wat ik niet weet maar hij used em niet dus? geen multi..

en ik ken hem lang genoeg en hij heeft geen multi accounts nodig so gtfo rands


Quote (theunknownsx @ Mon, 21 Apr 2008, 18:41)
hahaha multi? heb jij bewijs van multi? hij used het acc niet dus is geen multi smile.gif so get a life ga je zelf reporte als multi



+2?
Banned
Posts: 8
Joined: Apr 21 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 10:43am
Quote (theunknownsx @ Mon, Apr 21 2008, 04:41pm)
hahaha multi? heb jij bewijs van multi? hij used het acc niet dus is geen multi smile.gif so get a life ga je zelf reporte als multi


ahh zijn guildmate komt het voor hem opnemen wat schattig ^^

Ik hou erover op want het bewijs is al geleverd en mediators/njaguar zullen het onderzoeken
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 21 2008 11:07am
Quote (Sarpie @ Mon, 21 Apr 2008, 16:54)
Hahahahaha sukkel. Proxy = ander IP, als ik mij zou gedragen als jou zou ik nooit gepakt kunnen worden

Ik ga niet meer inhoudelijk op je posts reageren in want je snapt het toch niet.

+1 ^^

Apachai is 100% multi smile.gif Zompy heeft ook bewijs smile.gif



haha grappenmaker, ik weet meer dan jij ooit te weten zal komen over proxy's en dat soort zooi.

en doe alsjeblieft niet zo stoer dat je proxy's gebruikt en dat je niet gepakt kan worden enz want me oma van 88 kan dat zelfs nog.

er zijn zat manieren om jou te pakken.

en ik hoop dat njaguar dat binnenkort ook doet.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll