Quote (Sarpie @ Mon, 21 Apr 2008, 16:54)
Hahahahaha sukkel. Proxy = ander IP, als ik mij zou gedragen als jou zou ik
nooit gepakt kunnen worden
Ik ga niet meer inhoudelijk op je posts reageren in want je snapt het toch niet.
+1 ^^
Apachai is 100% multi

Zompy heeft ook bewijs

haha grappenmaker, ik weet meer dan jij ooit te weten zal komen over proxy's en dat soort zooi.
en doe alsjeblieft niet zo stoer dat je proxy's gebruikt en dat je niet gepakt kan worden enz want me oma van 88 kan dat zelfs nog.
er zijn zat manieren om jou te pakken.
en ik hoop dat njaguar dat binnenkort ook doet.