Quote (Apachai @ Mon, Apr 21 2008, 03:39pm)
Omdat je dom bent..
@Zened: bedoel jou niet hoor, ik doelde op Zompy en Sarpie
Ga janken man.. Ik heb alle msn logs al naar njaguar gestuurd

Nu is het nog een kwestie van tijd voordat je banned ben
*Zwaai Zwaai*