☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Vraag Hierbinnen, Serieus Antwoord Pls > Opzoute Met Die Grapjes
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1063
Replies: 37
Track Topic
cranium-sf
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold
:
201,508.60
#21
Apr 25 2008 09:32am
zo te zie nben je zelf gaan scammen om je gescamde items terug te krijgen , nuja
je suckt
BL_kipje
Member
Posts: 11,491
Joined: Aug 14 2007
Gold
:
33,243.35
#22
Apr 25 2008 05:02pm
Quote (Zompy @ Mon, Apr 21 2008, 05:34am)
Mij niet... het's beetje saai, je moet alleen maar klikken
dat doe je toch meestal.. "alleen maar klikken" of gebruik jij je muis ergens anders voor
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#23
Apr 25 2008 05:05pm
Quote (BL_kipje @ Sat, Apr 26 2008, 12:02am)
dat doe je toch meestal.. "alleen maar klikken" of gebruik jij je muis ergens anders voor
Ben je zo dom geboren of oefen je elke dag?
Je snapt vast wel wat ie bedoelt, anders ben je echt een kutdebiel.
xera2
Member
Posts: 5,539
Joined: Jul 23 2005
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#24
Apr 28 2008 06:07am
lekkere flame topic hier
Utreg_vtc
Member
Posts: 5,606
Joined: Apr 9 2008
Gold
:
1,062.00
#25
May 3 2008 05:34pm
ehm...burps?
Chiaotzu
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#26
May 3 2008 05:41pm
Quote (Utreg_vtc @ Sat, May 3 2008, 11:34pm)
ehm...burps?
wat?
Famitsu
Banned
Posts: 196
Joined: May 2 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#27
May 3 2008 05:41pm
Quote (Chiaotzu @ Sat, May 3 2008, 11:41pm)
wat?
Chiaotzu
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#28
May 3 2008 05:42pm
Quote (Famitsu @ Sat, May 3 2008, 11:41pm)
waarom quote je me?
Spykerr
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold
:
30.00
#29
May 4 2008 04:53am
Quote (Chiaotzu @ Sun, 4 May 2008, 01:42)
waarom quote je me?
voor de makkelijkste +1 die je kan maken... dûh
Chiaotzu
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#30
May 4 2008 06:22am
Famitsu zijn mooie sig lijkt verdacht veel op het mooie werk van Sarpedon lolz
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact