d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo 2 > Jah, Het Spel.
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 21 2008 12:06am
Quote (Falkerakatim @ Sun, 20 Apr 2008, 21:37)
koop eentje .. met 4,8k fg zou da ni moeilijk mogen zijn ^^


ik speel nou niet bepaald, maar t is gewoon handig als mn zooi weer compleet is
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Apr 21 2008 09:08am
Quote (Ov2rkill @ Sun, Apr 20 2008, 09:16pm)
'k ga alles verkopen.
Indien iemand wat items nodig had zeg maar welke soort items, ik beslis wel of je wat mag hebben of niet.
Probeer trouwens niet te pmen of iets te vragen als ik je totaal niet ken.

Ik heb bijna alles, non ladder lod en classic.
Zeer misschien ga ik nog eens hardcore spelen als ik een deftige realm vindt.
Zowiezo, als je wat nodig hebt, dit is het moment!


ik ben nog opzoek naar leuke classic non-lad boots.
liefst met str en dex.
ik hoor het wel
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 21 2008 09:34am
Quote (Ov2rkill @ Sun, Apr 20 2008, 11:41pm)
Somebody been scanning my posts?
Nouja, ik had meer exclusieve items dan sommige leden van ghost clan tongue.gif
Nee poeperd, items voor een 'ghost' assassin ^^

Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 21 2008 09:36am
Quote (Zompy @ Mon, Apr 21 2008, 06:33am)
Hij zegt alleen voor gasten die hij kent.... wie ben jij?


Iemand die jij niet kent en hier mss nieuwe is ofzo>??

( hij is al tijdje hier hoor schele )
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 21 2008 11:26am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Apr 21 2008, 04:08pm)
ik ben nog opzoek naar leuke classic non-lad boots.
liefst met str en dex.
ik hoor het wel


Dat zijn dan weer prelod of dupe boots, iets te duur naar mijn zin om zomaar weg te geven...

Quote (Flatulence @ Mon, Apr 21 2008, 04:34pm)
Nee poeperd, items voor een 'ghost' assassin ^^


Die was toch al fully pimped out toch?
Wat kan je nog nodig hebben dan, verras me tongue.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 21 2008 11:34am
Quote (Ov2rkill @ Mon, Apr 21 2008, 07:26pm)
Die was toch al fully pimped out toch?
Wat kan je nog nodig hebben dan, verras me tongue.gif
Haha, blizzard heeft een paar maanden geleden m'n account geleegd.

Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 21 2008 11:37am
Quote (Flatulence @ Mon, Apr 21 2008, 06:34pm)
Haha, blizzard heeft een paar maanden geleden m'n account geleegd.


Toch geen hax gebruikt? sad.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 21 2008 11:38am
Quote (mrs.piggy @ Mon, Apr 21 2008, 07:37pm)
Toch geen hax gebruikt? sad.gif
Nee, schijnt dat er een of andere fout was op de servers. Je kon ze emailen en je characters terug krijgen, mits de namen niet al waren gebruikt... en dat wist ik dus niet heaheahehaheaheaea

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2008 11:44am
Quote (Flatulence @ Mon, Apr 21 2008, 06:38pm)
Nee, schijnt dat er een of andere fout was op de servers. Je kon ze emailen en je characters terug krijgen, mits de namen niet al waren gebruikt... en dat wist ik dus niet heaheahehaheaheaea


Lullig. tongue.gif
Member
Posts: 17,129
Joined: Aug 24 2006
Gold: 15,260.00
Apr 21 2008 11:47am
ik kan wel 50 fgs gebruiken
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll