d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Telfort, Aan Het Gas. > Ze Mogen Stikken In Hun I-net Verbinding
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 20 2008 10:02am
Quote (Zompy @ Sun, 20 Apr 2008, 16:49)
Deze land?

Dit land.

ben jij ook dislect? wink.gif


OHH MIJN GOD
snap jij nou helemaal geen diepere betekenissen van zinnen?
het kanker is ook fout en dat zag je niet eens, maar daar gaat t helemaal niet om
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 20 2008 11:06am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 20 Apr 2008, 16:40)
Ratio: 1.950
HC: 41


Ratio 1.944
HC: onveranderd.

Ben wel koning in MK online.
Fokking verslavend overigens.
Banned
Posts: 186
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Apr 20 2008 11:35am
Quote (Zompy @ Sun, Apr 20 2008, 03:49pm)
Deze land?

Dit land.

ben jij ook dislect? wink.gif


Dislect?

Dislectisch.

Ben jij ook dislectisch?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Apr 20 2008 11:50am
Quote (Zompy @ Sun, 20 Apr 2008, 17:49)
Deze land?

Dit land.

ben jij ook dislect? wink.gif


Jammer dat jij er helemaal niks van snapt. sad.gif
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 20 2008 12:59pm
Quote (Harniq @ Sun, Apr 20 2008, 05:35pm)
Dislect?

Dislectisch.

Ben jij ook dislectisch?


heb jij ook dislectisch?

Banned
Posts: 94
Joined: Apr 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 20 2008 06:00pm
Ik heb zelf het zelfde meegemaakt.. Casema internet verhuizen.. maand geen internet gehad.. 5x gebeld met gsm (kanker duur) en als klap op de vuurpijl moest ik die maand dat ik geen internet had betalen + 40 euro 'verhuiskosten' betalen.. en 20 euro+ beltegoed

Casema internet zelf ben ik wel tevreden over.. valt nooit uit ofzo maar ik zit wel vast aan een (wurg)contract, ik wilde het opzeggen omdat ik ging verhuizen en ik MOEST een schriftelijke verhuisbevestiging aan hun opsturen.. WTF ik ben toch klant (klant = koning) gelukkig is er tegenwoordig een rage om internet aan te bieden waar je elke maand kan opzeggen.. (Hetnet, Alice) Maar die zijn iets duurder volgens mij

Zodra die grote bedrijven je binnenheb zit je vast in hun web.. klantenservice is overal even kut denk ik omdat er allemaal onopgeleide tokkies zitten en studenten die gewoon even geld willen verdienen.
Member
Posts: 21,894
Joined: Nov 10 2006
Gold: 20.00
Apr 21 2008 04:40am
ik zou niet bij kpn gaan
zit ik nu ook bij maar de snelheid die hij zou moeten hebben is er niet
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Apr 23 2008 01:50pm
Ik zit hier goed met mijn @home, 4 MB/S down, 1MB/S up smile.gif

Mart
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 26 2008 12:15pm
Quote (Lzaisgoed @ Mon, Apr 21 2008, 10:40am)
ik zou niet bij kpn gaan
zit ik nu ook bij maar de snelheid die hij zou moeten hebben is er niet


ik was ook zeker niet van plan om naar kpn te gaan. dan nog liever gewoon dood gaan.


kpn is de indirect (of direct) de rede dat ik nogsteeds geen internet heb
Member
Posts: 1,860
Joined: Dec 27 2005
Gold: 974.51
Apr 26 2008 03:18pm
Quote (Hellskin @ Sat, Apr 26 2008, 06:15pm)
ik was ook zeker niet van plan om naar kpn te gaan. dan nog liever gewoon dood gaan.


kpn is de indirect (of direct) de rede dat ik nogsteeds geen internet heb


nee kpn is niet egt meer hollands glorie....
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll