Quote (Lzaisgoed @ Mon, Apr 21 2008, 10:40am)
ik zou niet bij kpn gaan
zit ik nu ook bij maar de snelheid die hij zou moeten hebben is er niet
ik was ook zeker niet van plan om naar kpn te gaan. dan nog liever gewoon dood gaan.
kpn is de indirect (of direct) de rede dat ik nogsteeds geen internet heb