d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Edu Is Terug? > Lol?
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Apr 20 2008 04:03am
zo ver ik weet is hij al unlocked

edit:

http://forums.d2jsp.org/user.php?i=191894


This post was edited by Software on Apr 20 2008 04:04am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 20 2008 04:19am
Quote (Software @ Sun, Apr 20 2008, 10:03am)
zo ver ik weet is hij al unlocked

edit:

http://forums.d2jsp.org/user.php?i=191894


hij is niet gelocked. dus hij hoeft ook niet unlocked te worden.

door z'n 100% kan hij (tijdelijk?) geen gebruik maken van z'n forumgold
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 20 2008 05:06am
Quote (Hellskin @ Sun, Apr 20 2008, 11:19am)
hij is niet gelocked. dus hij hoeft ook niet unlocked te worden.

door z'n 100% kan hij (tijdelijk?) geen gebruik maken van z'n forumgold


Jij weet vast wel hoe dat zit met 100% warn ^^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 20 2008 05:54am
Quote (Apachai @ Sun, Apr 20 2008, 12:06pm)
Jij weet vast wel hoe dat zit met 100% warn ^^


Ja, dan moet je een multi maken om de mods mee te pmen. smile.gif
Banned
Posts: 94
Joined: Apr 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 20 2008 06:10pm
Quote (Apachai @ Sat, Apr 19 2008, 05:57pm)
En sinds wanneer had edu zoveel fg's? biggrin.gif


Gekregen van Tsubasa de lemonparty god
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 20 2008 06:16pm
Quote (Tha_Axid @ Sat, 19 Apr 2008, 19:24)
zo veel multis heeft ie niet.
en wat is er erg aan, edu is 1000x beter dan de rest die hier nu zit.
serieus volgens mij zijn alle mensen met een beetje verstand vertrokken, alleen wuben wemy en canni posten nog af en toe volgens mij


Netalsof die verstand hebben, grappig.

@Apachai ookal is ie niet op zen main acc betekend nog niet dat ie weg was.
en jij bent wel de laatste hier waarvoor ik me mond houd
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 21 2008 12:06am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 21 Apr 2008, 01:16)
Netalsof die verstand hebben, grappig.


ver boven het gemiddelde van de posters op dit forum iig
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 01:35am
Quote (Tha_Axid @ Mon, 21 Apr 2008, 07:06)
ver boven het gemiddelde van de posters op dit forum iig


de laatste tijd spammen ze alleen maar onzin.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll