Quote (Tha_Axid @ Sat, 19 Apr 2008, 19:24)
zo veel multis heeft ie niet.
en wat is er erg aan, edu is 1000x beter dan de rest die hier nu zit.
serieus volgens mij zijn alle mensen met een beetje verstand vertrokken, alleen wuben wemy en canni posten nog af en toe volgens mij
Netalsof die verstand hebben, grappig.
@Apachai ookal is ie niet op zen main acc betekend nog niet dat ie weg was.
en jij bent wel de laatste hier waarvoor ik me mond houd