Quote (WemyNM @ Mon, May 19 2008, 08:11pm)
Jij bent hier de dikke nerdje.
Daarnaast moest je het album Vansinnevisor van Thyrfing maar eens luisteren.
Met je ik-ben-net-van-nu-metal-overgestapte-standaard bands.
stfu
ik droeg kiss/metallica/black sabbath shirts in groep 7 en speel al jaren elektrische gitaar dus hou je bek over dat ik opeens overgestapt zou zijn, nerd.
En ik zal dat album eens opzoeken als ik thuis ben
This post was edited by Mischa on May 20 2008 03:29am