d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Verjaardag!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Apr 19 2008 12:21pm
Quote (ufGlenn @ Sat, 19 Apr 2008, 11:52)
geile sig ohmy.gif


vouch ^^
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Apr 19 2008 12:22pm
Quote (bloodsugar @ Sat, 19 Apr 2008, 09:41)
jah ik ben 17 dus als iemand wil donaten biggrin.gif


Gefeliciteerd biggrin.gif

Maar ga aub niet spammen, daardoor heb je ook die 10% warn waarschijnlijk smile.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 19 2008 12:28pm
Quote (Gewoon_Divine @ Sat, 19 Apr 2008, 19:22)
Gefeliciteerd biggrin.gif

Maar ga aub niet spammen, daardoor heb je ook die 10% warn waarschijnlijk smile.gif


lol praat niet over spammen je maakt zelf dubbel post
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 20 2008 04:26am
ik vind 20 april toch echt een veel mooiere dag om jarig te zijn haha xD
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 20 2008 04:28am
Quote (Hellskin @ Sun, 20 Apr 2008, 12:26)
ik vind 20 april toch echt een veel mooiere dag om jarig te zijn haha xD


1488
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 20 2008 04:30am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Apr 20 2008, 10:28am)
1488


ik denk dat je nog maar eens goed moet nadenken over waarom ik 20 april een mooiere dag vind.

je denkt een hele verkeerde kant op.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 20 2008 04:31am
Vertel.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 20 2008 04:34am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Apr 20 2008, 10:31am)
Vertel.


je bent een inteligente jongen. ik ben er zeker van dat je wel een meer voor de handliggende reden kan verzinnen.



ik vind het jammer dat je je laat lijden door je vooroordelen.

niet iedereen die kaal is is een skinhead, niet iedere skinhead is een nazi
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 20 2008 04:36am
Nee, maar 20 april is bij mij mijn zus haar verjaardag en van die Oostenrijker.

Er zullen vast duizenden andere redenen zijn, maar die heb ik niet per directe beschikbaar en het is het wikipedia'en niet waard.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 20 2008 04:38am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Apr 20 2008, 10:36am)
Nee, maar 20 april is bij mij mijn zus haar verjaardag en van die Oostenrijker.

Er zullen vast duizenden andere redenen zijn, maar die heb ik niet per directe beschikbaar en het is het wikipedia'en niet waard.


en adolf hitler is de enige persoon die op 20 april jarig is?

je hebt helemaal niks aan wikipedia als je opzoek ben naar mijn motief
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll